carolain

Alla inlägg under april 2011

Av Caroline Strindlund - 20 april 2011 06:59

TJA.. Storbloggaren här igen.

Nämen som jag sa förut så har jag fullt upp i att ta vara på tiden och ta igen sömn ifrån Miami veckan. Men nu ska jag ta mig i kragen och slänga in ett inlägg. FÖRST några Miami bilder.. Vill ni se fler får ni allt kika fejjan.

    

Call me Crocodile dundee!!

  Åkte hummer limo till festeeen ! YES


Till au pair livet....


Kan berätta att allting här är som vanligt förutom en sak, och det är att värmen börjar komma till Cali. Det är inte direkt kallt här nu för tiden nån dag kan jag ju säga men i söndags så låg jag och jossan i solen och stekte vid poolen på country cluben min familj är medlem på och det var skööööönt och i lördags hade jag och Elin världens mysigaste dag med barnen då vi åkte till parken där det var STORT påskfi   rande där barnen fick springa in som i en hage och plocka på sig så många små små påskägg dom bara kunde sedan var det massa andra andra saker med som påskharen var där och sen hade dom hoppborg och grejer, dom hade jätteroligt ! Efter vi hade jobbat klart så bestämde vi oss för att åka till Berkeley där det var stort firande, CAL day. Så vi körde på en as grym grillkväll hemma hos Elin(grillat, BEA och pommes), förkrök och sen Berkeley på fest.



Jobbveckan har varit som vanligt. Barnen börjar bli överlyckliga nu när dom kan gå på skolan med shorts och linne :) Jag tar verkligen vara på varje stund med barnen nu(även fast det känns väldigt skönt när arbesdagen är över) för det är ju trots allt bara 3 månader kvar nu med dom små busarna :(


Nu måste jag sova! Har lagt mig alldelees för sent nu för många kvällar... Ajaj..


Godnatt godnatt !

 

Av Caroline Strindlund - 15 april 2011 06:08

förlåt förlååt och förlååååååååååt så himla mycket för att ja ALDRIG skriver blogg längre.. Tänker inte lägga upp ett långt inlägg nu för det är sovdags.

Men sen sist jag skrev så har jag upplevt en underbar Miami vecka och en toppenfödelsedag för min grabb som fyllde 9  år i veckan :)


lovar att lägga upp ett inlägg imorgon! har det underbart!

Har även nu bara 3 månader kvar i detta land så tar vara på varje sekund!!

godnatt på er!!

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards