carolain

Alla inlägg under januari 2016

Av Caroline Strindlund - 14 januari 2016 03:54

03:38. jag är vaken. Tanken har slagit mig att jag måste börja skriva av mig igen. Men det slutar bara med att jag blir arg på datorn som jag knappt kan andas på längre innan den bestämmer sig för att checka ut.

Varför är jag vaken? Svar: jag är en rastlös individ.
Sedan jag flyttade hem till Kramfors har jag blivit lat. Har alltid gillat att engagera mig i saker men nu känns det som att all motivation till att göra någon nytta är bortblåst. Det är skönt att vara lat ibland men det går snabbt över till att man blir bekväm som sedan går över till en rastlöshet. Det snurrar i mitt huvud. Jag ligger inte vaken och är ledsen eller något sådant jobbigt utan är bara fast med känslan att jag måste göra någonting.

Förhoppningsvis klarar jag av att på något sätt hålla mig vaken imorgon ändå men det återstår att se. Nu är det bara att försöka tjurblunda och tänka på får, politik eller ekonominyheterna.

Över och ut!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards