carolain

Alla inlägg under november 2013

Av Caroline Strindlund - 25 november 2013 17:13

Tackar Les Mills för att ha introducerat mig till bästa tränings/pepp låten. Slog på den imorse när jag var tröttare än tröttast och blev på bra humör på en gång, kan bara inte sitta stilla, musik alltsåååå!! Efter det fortsatte det bara med Thåström, nationalteatern, Ulf Lundell och Håkan Hellström osv, bästa medicinen för mitt morgonhumör efter en natt med ytterst lite sömn..


För övrigt så har jag sån JÄVLA träningsvärk i unerarmarna.. I hela ryggen med men alltså.... UNDERARMARNA. Kom hem igår och skakade som ett asplöv. Kan knappt skriva på tangentbordet för det g-å-r INTE att hålla upp handlederna. Fy fan.. Anledningen är att jag provade på boxning igår, hur roligt som helst var det(trots träningsvärken). Så roligt och BRA att inte bara stå i ett gym med vikter, blir lätt så jäkla klumpig, sen är det kul med variation. Ska bli kul att se resultat av att kombinera båda. Vill ju inte bara se stark ut, vill ju kunna ha en funktionell kropp som orkar med olika utmaningar! :) Nu kör vi!


#Spotify

 

Av Caroline Strindlund - 24 november 2013 15:20

Nu är det såhär att jag tycker att det är lite skrämmande hur man beteer sig ibland! Jag har ringt hem till min storasyster ett x antal gånger och "grinat" över att mitt hår inte växer. Sen kollar jag igenom bloggen och får se ett inlägg från januari då mitt hår var såhär kort som på bilden, jämför man så har alltså mitt hår vuxit i räcerfart på 11 månader. Suck Caroline, suck!!! Öppna ögonen för bövelen... Nu har jag kommit överens med mig själv att mitt hår inte alls är kort och även att man egentligen inte behöver dela med sig av sånt här men allvarligt.. Vem av mina 5 läsare orkar bry sig??



Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards