carolain

Alla inlägg under maj 2010

Av Caroline Strindlund - 31 maj 2010 21:47

Hejsan hoppsan.

Nu har jag varit och sett filmen, sex and the city 2. FINALLY!! Bättre sent än aldrig som sagt. :)

Men vad tyckte jag då?

JO, jag tyckte att filmen var bra :) Men som många andra så hade jag alldeles för höga förväntningar. Men som sagt filmen var bra men dock för lite sex and the city i den. Det kändes som att förra filmen hade mer av serien i sig, (fast iofs så ska det ju synas att filmen skiljer sig från serien) saknar New York känslan osv. Men filmen var helt klart bra men hade för höga förväntningar efter att ha väntat så länge. Men helt klart BRA :)))


Nu ska jag snart byta om litegrann och bege mig bort till hällgumsgatan där det är klassfest just nu. Jag ska inte festa någonting, orkar inte efter helgen. UUuhä! Men men, kul kan det nog bli ändå :))

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2010 23:16


IMORN

   Bättre sent än aldrig :)

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2010 17:08

Som vanligt så ligger jag i sängen och googlar på konstiga saker.. Nu sökte jag på "wierd" och fick upp denna sjukt äckliga bild på något som ska se ut som någon slags varelse.. Ligger man i sängen och googlar på konstiga ord så har man fan alldeles för lite att göra... Sant det... Men att det var en sjukt vidrig bild är fan sant...

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2010 14:56

Rätt schleten idag vill jag lova, men hade en rolig kväll igår som får ett helt klart godkänt. Fast att de blev stundvis tråkigt... men de är smällar man får ta. Hade förmodligen fått de ganska mkt värre i Kramfors.

CeeeeeeeeeeeeA

Av Caroline Strindlund - 29 maj 2010 15:24

Wooho, ikväll blir det party i Solle :)

Var inte ett dugg festsugen igår eftersom att jag var så jävla trött! Men nu idag cyklade jag ner på stan och köpte nya skor, DÅ kom festsuget ;) Så nu bär det av till solle ikväll. Kommer nog bli kul, har varit otagg hela veckan men nu kommer festsuget som en tsunamivåg! GRYMT!

Adjö !!

Av Caroline Strindlund - 29 maj 2010 01:25

HOOOOOLA!!!

Jag kan fan itne fatta att jag är vaken fortfarande.. Har förnekat min trötthet i alldeles för många timmar nu. Måste sova nu. Men tänkte först lägga upp lite bilder på facebook men det tar ju sån jävla lång tid... Smäller upp 3 bilder här istället medans jag väntar.

Sov i 4 timmar idag när jag kom hem sedan åkte jag hem till syrran och blev bjuden på mat och godis :) Mkt gott. Sedan tog jag mammas cykel och trampade hemöver, vilken friluftsmänniska jag är som orkar sådana bravader.. Man gör de fan bra ;) Men nu måste jag sova, och kommer förmodligen inte vakna förrän jävligt sent imorn.. Men måste ner på stan och handla ett par skor.

Aja.. Nu är jag värd sömn. Gooodbajs and goodniiightyy :)

/ Caroline

       

Av Caroline Strindlund - 28 maj 2010 17:48

HeyO.

Överlevde paddlingen efter många om och men, igår fick vi paddla i ösregn, fy fan va jobbigt de var, va blöt precis överallt. INTE kuuul. Sedan sov vi i några stugor som man fick låna, va bara att elda. Sov som på träbänkar vilket inte heller va så jävla skönt... Elller sov och sov, jag och några till sov inte en minut på hela natten så är en aning sleten nu!!! Har både döds ont i kroppen av paddlingen och snuskigt ´trött!!! Kommer ta tid för återhämtning... Fyfan va jobbigt det är... Trött-ont-huvet med... Åååhååå!!! Hungrig som satan också..

Det tär att vara en friluftslivare ;D


Nu ska jag kanske hem till syrran snart om jag orkar... hatar att köra när man är såhär trött, kommer fan att köra på någon eller somna om jag kör!!.... Jobbigt... Önskar att någon kunde köra hem mat till mig så att jag slapp lämna fortet nå mer idag..

Ska lägga in bilder sedan någon gång... När jag orkar dvs...

Hej då... och godnatt eller nått!

Av Caroline Strindlund - 26 maj 2010 22:53

Är så rastlös!!! Kan någon ge mig en familj i USA genast? Jag har fan inte tålamod att vänta mer nu.. Tar hundra år att komma in i matchningen känns det som. Au pair care håller på att fixa och dona just nu tydligen. Men åååå, längtas som ett barn tills att man börjar få lite respons!! Skulle va å skönt att hitta en jättefin familj och fara iväg och trivas som en kung!! Men som sagt så har jag sämst tålamod, MAN SKA INTE BEHÖVA VÄNTA PÅ BRA SAKER! Jag ska iallafall itne behöva de... :/


Får hoppas att det går nogårlunda frammåt snart.. Iallafall komma till matchningen så att familjerna iaf får möjlighet att se min profil som de inte kan se just nu.. Måste nog även spela in en film på mig själv för det ska tydligen öka chanserna hur hemskt det än känns.

Men förhoppningsvis så kommer det ljusare tider framöver :) Men väntan gör mig sinnessjuk... :/.. Aja, har mejlat nu iallafall för att höra vad det sitter i!! men men, tålamooooood!!!!

Nu ska jag fortsätta läsa au pair bloggar och sedan ta en dusch innan jag går och lägger mig :)


Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards