carolain

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 5 maj 2010 23:00

Ååå, har haft sånt jävulska sötsug nu hela veckan.. Det är fan riktigt plågsamt.. Jag känner mig som en knarkare på avvänjning typ.. Helt sjukt.. Skulle fan kunna gå över eld för att få en marabou choklad nu... Men jag ska inte , jag ska inte... Ååå, livet är inte rättvist.. Not at all.. Varför ska just jag vara så svag för detta? Nä, på fredag, då ska jag allt unna mig en stor fet jävla choklad kaka och jag ska njuta av varenda ruta... Mmmmm marabou! Helt sjukt egentligen.. När man var liten så blev man arg på mamma och pappa för att man bara fick godis på lördagar och nu när man är "vuxen" så ger man sig själv dessa anti-godis regler.. Det är en konstig värd vi lever i...

  

Av Caroline Strindlund - 5 maj 2010 21:40

puuhh.. Au pair pappren är snart klara :) Det enda jag har kvar nu är att lägga in lite bilder på "au pair room" på människor i min omgivning och några foton där det hellst ska vara barn med.. Det är en aning klurigt, men nu har nog problemet löst sig ganska bra så att imorn så skickas mina papper in sedan är det bara att vänta på besked om familj :)


Ikväll har jag varit på 18-års kalas hemma på ljungvägen. Evelina fyllde 18 :) Trevligt..

Nu har jag nyss klickat hem lite löshår så att jag har till balen och studenten. FY fan va nära det är nu!!!! Men det känns inte skönt riktigt än faktiskt.. Känner enbart stress över hur fan man ska hinna med allt jävla plugg... Det är fan de enda som mitt liv kretsar kring nu.. PLUGG.. De är fan INTE okej!!!


Hoppas att min beställning från asos går vägen bara, annars får jag vell stå naken på flaket.. hee he :/ Det står "order unsuccessful", men beställningen har nog förmodligen gått iväg iallafall, bara betalningen som blev skev..


Men men... Nu har jag skrivit de jag ska.. eller jag kan ju inte påstå att detta var nödvändigt att skriva men så kan det bli. Nu ska jag kolla om det är något vettigt på tv:n sedan blire till att sussilura.. Fast har en lång sovis imorn :))


Aja, godnatt godnatt! / C

Av Caroline Strindlund - 5 maj 2010 14:36

TJENA!

fy fan vad fruktansvärt trött jag är, nu  är det fan rekord.. Hjärnan sov hela sista lektionen, fast det kanske berodde på att det var naturkunskap med, världens jävulska ämne efter matte. Jag fattar inte hur något kan vara så SJUKT ointressant och helt enkelt sinnessjukt tråkigt... Bedrövligt.

 

Vi hade iallafall vår projektredovisning imorse som gick SÅDÄR. haha, men orkar inte bry mig så mkt.. Huvudsaken den är gjord och att vi får godkänt så får vi vell se vad som händer härnäst.

Efter en tung historia lektion och en ännu tyngre naturkunskapslektion så gick jag raka vägen till axelle och provade ut vilka underklädeer jag ska ha på mig på modevisningen på fredag.. Det var faktiskt mycket fräna saker vilket känns bra. Men still, nervös som alltid... Men men, det kommer att gå bra det här också.

 

Nu borde jag egentligen plugga näringslära, men jag orkar inte, är för trött. Ska fylla i lite mer info om mig själv nu på aupair room så att jag får det klart någon gång sedan ska jag lägga mig ner och ta en nap..

Är även bjuden på kalas idag :) Evelina fyller 18 idag och då ska jag och mamma hälsa på :) Grattis!!

 

Nä nu är jag alldeles för trött för att skriva mer, även fast jag skrev jävligt mkt. Good guurl.. Fan, ser ut som ett stålp-mongo. Men who cares? Byye!

  

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards