carolain

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 12 maj 2010 22:17

  

Alltså är  bara tvungen... Finns det någon värre människa än denna varelse??? Vet inte ens vad han heter men han är så jävla dryg i huvet.. Gordon Ramsey wannabe.. Ååå, "de här går ju inte att eeeeeeeeta"... Åååå skjut mig va dryg han är... + Den där jävulska dialekten som man itne kan bli annat än irriterad av.. Nä fy fan fan faaan....

Av Caroline Strindlund - 12 maj 2010 21:32

Åååå hjälp mig jag har sååå tråååkigt!!!!! Skulle träna men det stod STÄNGT på dörren.. :/ Doh.. Kommer aldrig komma i form, ALDRIG..

Är även lite ledsen eftersom att det är season finale imorn på vampire diaries!!!.. It sucks.. Nu får man vänta i en evighet tills att det börjar igen :/.. Hoppas att det kommer något annat bra snart :) För snart kommer ju Desperate housewives ta slut med :/ satan.. Aja that's life..


Imorn blire shopping igen !!! Woohoo ;) Då ska jag bland annat inhandla nya Converse till mig själv och lite annat smått och gått ;D Men frågan är hur jag ska komma upp som.. Vi ska åka 9.. Hmm.. Vi får vell la se.. Upp måste jag!!

Har även idag införskaffat mig ett godis och dricka förbud idag.. Undra hur många dagar/timmar det kommer att hålla ? :s Men måste... Iaf fram tills att jag har blivit frisk.. Det gör ont att säga det men that's life..

  

Nu blåser vi på en film eller något annat sevärt sedan slår jag igen mina blå och försöker få mig lite sömn iaf.. Det där med sömn är inte min starka sida men meeen.  Godnatt godnaatt :) / Caroliiiine

Av Caroline Strindlund - 12 maj 2010 16:31

Hejj hopp..

Nu har jag ÄNTLIGEN avslutat skoldagen, det känns underbart. :)

Tänk vad hemskt det hade varit om det aldrig hade kommit upp några teorier om Jesus, då hade vi ju fan aldrig fått några lov överhuvudtaget... Eller jo det hade vi, men om man tänker på alla röddagar och Jullovet, påsklovet osv.. Nä jag är glad att det inte riktigt gick hela vägen för jesus, det hade ju blivit allt mindre ledighet för oss övriga.. Fast iofs.. Hade han inte blivit uppspikad på korset så tidigt så hade han ju hunnit gjort fler hjälte dåd så att röddagarna bara hade forslats ut i samhället mer och mer och MER. R.I.P Jesus! he hee..


Nämen det är skönt. Är så glad att det var kristihimmelsfärstan just imorn :) Såna här veckor är grymma!!! Och nästa vecka så är det 2 prov sen klar med allt som ska tänkas göras innan student :) I'm so excited!!!


Fast det får mig att bli en aning stressad bara för att min klänning inte verkar vilja komma hem hit till mig :/ Jävla Asos, skulle vilja att någon förklarar för mig vad som händer. Om det itne skulle gå att beställa så borde det ju ha gått att tage bort beställningen men det går ju inte, så nått fel måste det ju vara. Men tror nog att klänningen är påväg.. Eller jag hoppas iaf :/

Aja, nu ska jag lägga mig i soffan och få lite skönhetssömn :)) Woop woop! Fan va glad jag är!!! Allt faller på plats för mig nu och jag gillarne ;)

Hej då alla glada och mindre glada!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards