carolain

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 11 maj 2010 22:24

Hey hopp..

Är det inte TYPISKT? har suttit och pluggat exakt hela dagen.. Började med en start med en miljon närings nära frågor, vitaminer hit o mineraler dit.. LESS.. men nu är jag klar.. Sen har jag suttit nu i ett antal timmar med historian och bara läst i boken och struntat i frågorna.. Känns som att allt sitter bra.. Sedan när jag går igenom frågorna så känner jag mig som ett jävla frågetecken... ööö.. Nää, de är fan inte okej nånstans... Måste läsa mera mera mera, helt sinnes.. Kommer att va vaken hela natten och imorn väntar en minst sagt LÅNG dag... + Att jag Måste få MINST VG på provet annars sänker jag mig förmodligen till G.. Jag vill verkligen inte de när man är så nära..

Men håll ut.. Efter ett historiaprovet, näringslära frågorna, religionsprovet, projektrapporten och ett prov i naturkunskap så ska allt vara klart.. Förhoppningsvis... Efter nästa vecka kan jag luta mig tillbaka och andas ut.. Kommer att sitta skönt som fan... OCH NÄSTA VECKA ÄRE 20 DAGARS FEEEEST :D OCH 20 DAGAR ÄR INGENTING INGENTING INGENTING NG NG!!!! :D :D Wooop woooop...


Fan nu gjorde jag ju mig själv glad helt plötsligt :) Vilken känsla... Bara en lätt tanke på studenten och smil groparna drar sig uppåt, wonderful :)


Nä åter till historian och Adolf Hitler och allt de andra... Min kväll är minst sagt räddad... :/ ps. Hitler var inte bara ond mot judarna, han gjorde även så att jag missade desperate housewives idag... Jävla jobbig kille alltså...

Gooooood night :)

Av Caroline Strindlund - 11 maj 2010 10:16

  

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards