carolain

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 9 maj 2010 23:50

varför är det så fruktansvärt svårt att gå och lägga sig? Jag tänker exakt som jag tänker på morgonen.."bara fem minuter till....... bara tio minuter till...", måste skaffa mig självdiciplin när det gäller att kliva upp på morgon och gå och lägga sig... Jag är ju trött innerst innne.. de vet jag, sen att det tar hundra år för mig att förstå det är ju en annan sak.. Nä Man skulle haft det som när man var liten, EFTER BOLLIBOMPA ÄRE KVÄLLNING OCH SLÄCKNING!!!

Känner att jag inte är redo för att bli vuxen.. jag gör bara regler för mig själv som gör allting mer lättsamt.. Allt ska vara på mina villkor.. Jag borde äta... men inte än... Jag borde plugga... men någon annan dag... Jag vill ha godis... Jag går och köper godis... Jag borde sova.. men gör det inte.. Jag vet att jag ska på skolan men väljer att snooza så att jag får springa skiten av mig sen...

Av Caroline Strindlund - 9 maj 2010 22:41

Hejsan svejsan :)

Är så seg nu, har nyss suttit och sett på film med mamma och hennes kusin. Vi såg på the lovely bones (flickan från ovan), har sett den en gång förut men den är bra så varför inte se den igen :) Den är riktigt bra, men DJUUUP som fan.. Men jag gillar såna filmer.. När man får tänka efter lite.. Men men, den är mucho bra! Tums up..

Nu ska jag käka lite kvällsfika sedan krypa till sängen.. Så skönt att slippa packa träningsväskan, har bara idrott imorn på skolan. Ett idrottspass sen hål sen idrott igen.. Vilken dag. Men dee där hålet är guld värt för mitt pluggande.. ;o

  

Mitt filmtips.. Säkert många som skulle kapa den. Men jag tycker att den är bra, och säkert flera med mig :)

GODNATT!!!

Av Caroline Strindlund - 9 maj 2010 16:00

Hahah, fan vilken nörd jag har blivit.. Helt förälskad i vampire diaries.. Har inga andra bilder så varför inte använda fantasin lite ? ;) Nää. de börjar gå lite överstyr nu faktiskt med min Damon besatthet.. Måste inse att jag lever i verkligheten :/ Damn...

  

Av Caroline Strindlund - 9 maj 2010 01:45

Alltså seriöst..... Det är just såna här gånger som jag HATAR att bo i lägenhet.... Grannarna spelar en massa jävla musik... Så jävla irriterande att hela tiden höra dov musik i bakgrunden... HÅLL KÄFTEN!!!!!! Eller ptja... hör inte en käft.. Men sänk för FAN!!!!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards