carolain

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 10 maj 2010 22:44

Hejsan :)

Har nyss kommit hem från en händelserik kväll på parken. Jag, mamma, hennes kusin och faster var på parken för att mediumet Terry Evans the one and only hade stor seans. Det var faktiskt riktigt roligt och spännande. Jag själv fick inte "kontakt" med någon, men det är inte så konstigt när det är så mkt människor där. Sedan skulle jag nog inte vilja bli "utpekad" inför sådär mkt folk.. Inte för att dom säger nå farliga saker men ändå.  Men det var i vilket fall mkt intressant, kul att det var just han med osm man har sett mkt på tv osv..

Men men, det var roligt att sitta och lyssna. Och jag tror ju på sånt där stenhårt ;) Haha, spökena och jag.. Nämen, tycker bara att det är sjukt spännande sedan när dom berättar saker som ingen människa någonsin kan ha någon aning om.. Nä jag tycker att det är fasinerande (stavning), typ när han säger åt någon om nån möbel den personen har hemma, eller beskriver ett fotografi eller nått.. Vad är oddsen att han prickar rätt på sånt?

Hmmm.. Nää, vem vet.. Kanske vi är övervakade allihopa ;) hoohooo!! Nämen lite spooky äre ju.. Men helt klart spännande.

    

Terry Evans

Av Caroline Strindlund - 10 maj 2010 14:56

Viiiilken hääärlig dag :)

Tjoooolahopp, jag är glad idag :) Varför då? Jo.. För att jag så gott som har varit ledig idag och för att jag så gott som är det imorn med :))) ÄLSKA LIVET!


Dagen började 08:30 med fotboll fram till 09:50

Sedan var det hål... Jag gick hem

13:00 Fotbollsledarutbildning slut 14:00

Slut på skoldan!

Tisdag=

Idrott 08:30 Slut ca 09:45 sedan slut för daaagen :))


Åååå den sköna studenttiden börjar närma sig med stormsteg. Kommer att grina glädjetårar när betygen är satta och jag kan slappna av... FAN VA SKÖÖNT!!


Nu ska jag fortsätta att läsa om andra världskriget och Adolf Hitler .. hee hee.. Men ja de är intressant så nu köööör vi !!! KÖTTA KÖTTA KÖTTA!!!


Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards