carolain

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 1 maj 2010 22:37

En dålig kväll förvandlades helt plötsligt till något bra :)

Har haft AS tråkigt, lite pga att jag har sett alla filmer och serier jag har på datorn och blev helt enkelt rastlös. Men sedan kom jag/vi på den smarta ideén att hämta filmer hos Malin :) Och inte bara filmer, utan även TVÅ nys avsnitt av vampire diaries, Damon, heeere I come baaby! Lite jobbigt när det är en sån ny serie när de bara finns en sässe ännu.. It suucks..Aja, bort från de negativa, nu ska jag i vilket fall se denna underbara serie sedan funderar jag på att se teenage dirtbag som faktiskt verkar riktigt bra, trailern och de Malin har berättat sound really good to me ! Men men.. Får vell se sen vad jag tycker :)

Ciaaao :)

Mitt rum: Tända ljus, massa filmer/serier/chips/cola! What a wonderful evening :)  

Av Caroline Strindlund - 1 maj 2010 18:06

Finally!! Johnyssi's nya skiva på spotify - Mavericks.

Håller på att försöka lyssna in mig och bestämma mig för vad jag tycker, men som vanligt så gör dom alltid så jävulskt skön musik. Man liksom bara drömmer sig bort lite när man lyssnar på dom. Mycket bra. Men har dock inte hört någon låt på den här skivan som jag har fastnat för så mycket. Men deet kommer vell ju mer man lyssnar, får se :) Som sagt, sjukt skön musik. Upptumme på dom! Gillar dock deras andra låtar bättre. Men men. Skivan är fan värd att lyssna på.

  

Gillar Bed on fire! http://www.youtube.com/watch?v=7VVCg13hmwE

Av Caroline Strindlund - 1 maj 2010 12:37

Morrn morrn :)

Jahapp, då vare lördag och jag är trött som få. Skulle egentligen upp och spela tennis med Malin men var helt enkelt alldeles för trött så det blir av imorn istället :)

För övrigt så undrar jag vart den här lördagen kommer att ta vägen? Är ensam hemma ikväll eftersom att mamma ska ut på galej, får se om jag bjuder hit någon sällskapssjuk vän.  Är riktigt jävla träningssugen med, skulle verkligen vara skönt att hä ut sig på en springtur för att rensa kroppen lite, men icke de. Har inte kunnat träna på ungefär 3 veckor, inte kul. Bara pga av den här förkylningen/allergin. Give me a breaaake..

Aja, nu ska jag rycka mig själv ur sängen och se vad min mor pysslar med för nått :) Måste äta nått, är hungiiig som fan..



Smeeell ya lateeer..  

Av Caroline Strindlund - 1 maj 2010 03:35

Jag kan säga som så atttee... Är det någon som har varit med om en likadan kväll som mig så får den personen en tia, en GULD tia.. sant..  Helt sinnessjukt.. Kramfors gone wild.  Det finns "roliga " människor här i världen. Eller vissa kanske bara vill dela sitt privatliv med resten av befolkningen? Vad vet jag? Aja, sjuuukt är ordet, SJUKT... Jag har sett alldeles för mycket, mer än vad jag klarar av... Men lite kul var det med, lite action i tillvaron ;D Kul när de går bra för andra såattesäga... ;)


Puss och hej leverpastejjj

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards