carolain

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 16 maj 2010 23:04

TJA-BA

 

Satan va det har regnat ikväll, tog mig ut på en prommenad/springtur och när jag va alldeles för långt ifrån hem så började det kräkregna.. Helt sjukt blöt jag vart.. men antar att jag hade gjort någonting för att förtjäna det också.. Tog mig hem till en VARM dusch iallafall.

Nu är det bara att tagga om till en ny "härlig" måndag med enbart 2 idrottspass på skolan heehee.. Det kan inte bli mer lättsamt. Men det känns ändå drygt. Men men snart är skiten slut så ska inte klaga..

 

Men nu är det sova som gäller antar jag! Goodnight nerds!

Av Caroline Strindlund - 16 maj 2010 16:05

Hello HEY!!

Kom nyss in genom dörren, har varit på hemköp och handlat lite med mamma. Där nere på hemköp så träffade jag vääärldens sötaste tant, och jag blir alltid typ grinfärdig när jag träffar såna tanter för då tänker jag alltid "tänk om den där tanten är helt ensam på dagarna och inte har någon alls att prata med", sen är det så sorgligt med när man ser vad dom handlar typ, 2 bananer några karameller i en påse.. ååååå vad ledsen jag blir :( Hatar sånt där.. Hatar när folk är ensamma :(

Hon köpte iallafall likadant bröd som mig :) Jag gick och hämtade det jag skulle ha också frågar hon mig om de där brödet smakar bra osv, sen tog hon samma och sa att hon måste prova på nått nytt :) sööööt tanten.. Hon kunde ha fått käkat mackor med mig hela dagarna om hon hade velat de!!

De här är anledningen till varför jag aldrig skulle kunna jobba med äldre människor, typ på ålderdomshem eller nått, för jag alltid typ blir grinfärdig av dom för att dom är så jäämarns söt och glad o snäll.. Usha, blir ledsen när rjag tänker på vad hon gör nu, sitter säkert hemma med ett korsord och lyssnar på radion.. stackars stackars tanten.. Aja.. får hoppas på att hon har några kompisar iallafall :)

Puss och hej leverpastej

Av Caroline Strindlund - 16 maj 2010 01:19

HeeeySAN.

Äntligen har jag avslutat allt jobb för den här helgen vilket känns underbaaart.. Fick gå hem tidigare idag eftersom att de var så himla lugnt. Gjorde inte mig ngt.

Nu ligger jag i sängen och har det gööööttt.. de kändes lite fel att skriva sådär, men jag har de göött och så är de.. Har nyss sett slutet av en Jude Law film, fan karln är ju deffenitivt snäppet till perfekt.. Olalaaa ;)

Nä fy fan va trött jag är, och ont i huvet har jag som få.. Men jag vill inte sova.. Inte än.. Så skönt att ligga vaken och kika runt på datorn osv utan att behöva känna stress över att man ska upp dan efter^.. Just nu kollar jag på roliga skyltar.. Hahahah, finns mkt sjukt.. Typ den här skylten.. Hmm, ja de är ju vanligt att folk går på toa sådär. ;D Awesome  

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards