carolain

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 24 maj 2010 22:13

PANIK!!!! HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HAAAAAAAAAATAR FRILUFTSLIV!!!!!!!1 HUR FAN KAN MAN LÄGGA EN 2 DAGARS LÅNG PADDLING SAMMA DAG SOM SEX AND THE CITY PREMIÄREN??!?!?!?!!


Jag har sorg i mitt hjärta.. HUR länge har man väntat nu egentligen ??!?! Nääämen visst... vi paddlar istället.. dret kul..


Sitter och kollar på behind the scenes nu på trean och blir mer och mer arg över att jag missar detta underbara :/ Hade önskat en premiär som hette duga med malin... fan HELVETES BAJSKORV....Hatar friluftsliv... Ber till dom högre makterna att det blir ett jävla väder på torsdag så att paddlingen ställs in... Snälla gode gud gör mig en tjänst för en gångs skull!!!!

  



Av Caroline Strindlund - 24 maj 2010 15:25

Heeeemmmaaa och jag är SÅ glad för det:)))

Är för övrigt döds sugen på grillat, och för det andra så är jag assugen på en hemmagjord sallad och vitlöksbröd!!! mMmmmm... Skulle va nått de... Men kom tyvär på att jag hade lovat mamma att äta räster idag... :/ DOH!!... mEN men, tar den för laget.


Nu ska jag ta en ordentlig prommenad med hunden, sen hemma och försöka mig på lite plugg, HM.. Kul kul.. Men det är en uppgift.. En enda sketen uppgift på sju frågor är det enda jag har kvar... Måste göra det... Efter det så MÅSTE jag även springa.. Min lathet går mig på nerverna....

Hej svejs

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards