carolain

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 14 maj 2010 16:17

 

 

 

 

DUSCH/MAT/JOBB

....

Av Caroline Strindlund - 14 maj 2010 12:17

Hejsan hoppsan karlsson, hejsan hoppsan lillebror..

Nämen HEJ!

Har nyss käkat en monster frulle, brukar aldrig äta såhär mkt så känner mig stolt :) Fast iofs så var det ju en kombinerad frukost och lunch ^^ Aja, jag började  iaf dagen med en kortare promme med doggen sedan tryckte jag i mig frullen.. Nu planerar jag att gå en låååång prommenad med majsan för hon ser uttråkad ut.. Tänkte först gå ner och träna men vet inte om jag hinner med båda.. Ska ju jobba sen. Sen har jag så svårt att lämna läggan när hon tittar på mig med dom där ögonen :/de känns som att hon säger, "snälla läääämna mig inte caaarliiin :'(" Uuuhuu!! Nä hon har kontrollen över mmig på den fronten..

Men men, nu ska hon få sig en redig prommenad :) Adjoooos!!

  

Puss påre sötemos!!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards