carolain

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 8 maj 2010 23:07

Trode att jag skulle jobba ikväll, sen när jag kom ner på jobbet så sa dom att jag inte skulle jobba. Grymt skönt faktiskt... Är så sjukt trött. Men de va as skönt väder ute så tog en extra lång promme hem från stan och sen så hämtade jag hunden hemma och gick en till prommenad med henne :) Sötnosen gillade de.


Åt föresten årets första mjukglass idag med syrran :)) De va riktigt gott. Har riktiga sommar känslor nu, har varit en sån jävulskt skön värme idag !! I love it!

Mjukglass med tutti-frutti strössel, looovely!!

     Maja min söt gris!

Hahah, min fina syster är en riktig stjärna att posa bra på kort ;)

Nu börjar fräknarna ploppa upp.. Ser ut som att jag har solat med ett durkslag typ.. Fint (y)     

Av Caroline Strindlund - 8 maj 2010 20:38

Noll ork... Orkar fan inte jobba.. Är så fruktansvärt trött... Har sovit i tre timmar nu nästan men känner mig inte ett dugg utvilad.. Skulle behöva en sån där sparka igång gubbe som är på reklamen somsparkar en i arslet så man får något gjort..


Ska käka lite godis och dricka dricka nu så att man kanske piggnar upp lite..

Adjööö

Av Caroline Strindlund - 8 maj 2010 12:35

Hejsan!

Sitter här och känner verkligen att jag bör plugga.. Men gör det inte av någon anledning, istället ser jag på simpsons, muuuuch better ;)


Längtas så jävla mkt också tills sex and the city 2 premiären, tror att den kommer vara jävligt bra :)) Och Aidan kommer tillbaka in i bilden. Hatar fan carrie som gjorde så mot Aidan, + att hon är en bitch genom serien och att för att hon är en idiot mot Miranda i första filmen. Det Steve gjorde mot Miranda var MYCKET värre än de Big gjorde mot Carrie, sådeså..  Funderar på att slå på lite satc snart istället för plugg, orkar fan inte plugga :/ Bli bättrereee ;)


  

Av Caroline Strindlund - 8 maj 2010 00:48

Åååååååå HEJ. nu är jag trött, riktigt jävla stentrött. Nu är de kört, riktigt kört.

Har äntligen orkat ta mig ifrån soffan till sängen, ååå va skönt de är att ligga vaken i sängen ett tag utan att behövaa känna stress för att man ska upp imorn.


En sak som är mindre skönt är att jag börjar få ännu mer ont i halsen nu, efter 4 veckors förkylning, då förvärras den när man kommer in på den 5;e.. Fan, detta måste va en allvarlig sjukdom.. Snart ligger jag här som en fisk som hamnat utanför fiskskålen, kippandes efter luft i fosterställning (kanske inte fosterställning när de gäller fiskar, men de lät bra)..


Det är inte lätt att vara Caroline alla gånger, icke sanicke..

Nu ska jag kolla vidare på converse skor som jag kanske ska beställa hem imorn :) Behöver verkligen ett par nya. Dom jag har nu är minst sagt utnött. + att dom är lite för små kanske.. Aja, man ska unna sig här i livet!


Goooood niiiight :)  

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards