carolain

Alla inlägg under februari 2012

Av Caroline Strindlund - 13 februari 2012 20:14

   Oj va längesen det var jag skrev ett blogginlägg! Blev så sugen att börja skriva igen när jag satt och läste igenom gammla inlägg, så kul att gå tillbaka och se vad man hade för tankar och problem förut :)

Det kommer dock inte vara lika roligt att skriva nu som det var sist jag skrev, och det kommer förmodligen inte vara lika kul att läsa heller. Men men, den som vill läsa gör det annars är det bara att klicka på krysset i högra hörnet. Studentlivet är kanske inte lika händelserikt som au pairlivet, men jävlar va jag trivs.


Det har iallafall hänt väldigt mycket sedan jag kom hem från USA. Sjukt mycket om jag tänker efter.. Jag har börjat plugga, som jag sa förut att jag inte skulle göra på väldigt länge, men jag trivs förvånandsvärt bra faktiskt, tummen upp. Har även hunnit varit i London med Malin och sett på Red hot chili peppers(blev också officiellt en rocker då jag blev knuffad nerför läktaren som var brant som ett jävla stup haha.. Malin hann rädda sig själv),, vilka grymma grabbar.. Blev också helt förälskad i London så nu är mitt nästa mål att kunna ta mig dit under en längre period så håller därför just nu på att ansöka om utlandsstudier till London där jag isåfall tänkte plugga en termin, ansökte också till ett universitet i Swansea eftersom att dom har sammarbete med mittuniversitetet vilket betyder GRATIS!! Håller alla tummar och tår att jag kan få åka iväg igen!


Annars händer det inte så mycket i mitt studentliv just nu, förutom att massa plugg som inte känns så jävla kul. Men ska inte klaga, har träffat massa roliga typer här i Östersund som gör det jävligt värt att vara kvar här :)


 

  

Nu har jag iallafall visat livstecken så nu kan jag återgå till att kolla på serier igen och kurera min hals.

Take care!

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards