carolain

Alla inlägg under april 2010

Av Caroline Strindlund - 30 april 2010 18:06

Hejsan hoppsan :)

Alltså är det normalt att vara såhär trött?!? NEJ, det är det inte... Uhhu, ändå orkar jag skriva här om hur jävligt jag har det istället för att lösa problemet och sova istället. Jag gör det bra..


Aja min dag har varit en aaning stressande faktiskt, inte för att jag har haft mycket att göra utan för att vi hade religionsprov idag i Islam..

Men tog mig en timmes sovis eftersom att jag inte kan va me på fotbollen för halsen/pencillin. Men men, tog mig in, blev sjukligt nervös men satte mig och skrev och skrev och skrev.... Hoppas att de jag skrev blev nogorlunda bra iallafall :p Fast iofs så blev ju jag, Anna och Sara mer eller mindre Muslimer innan lektionen, Shaalam! Äääh de gick nog alla tiders..


Nu har jag äntligen ätit middag och nu så ska jag ligga i sängen och bara dö lite innan jag ska iväg och jobba ikväll/natt, juste, no party 4 this chick tonight.. Men det känns enbart skönt, är inge festsugen at all. Bättre att tjäna lite stålar ;)


Imorn så ska jag försöka ta mig upp vid 12 för då ska jag spela tennis med Malin, tennis gymmarn i klassen ;) Ska bli skooojj. har inte spelat på hur länge som hellst nu. Helt sjukt att man bara lägger av med saker, jag gick ju ändå i det i typ 7-8 år nånting, och de är en evighet om man frågar mig.. Men men, så kan det bli.


Ha en bra valborg alla glada filurer :)

  

Saknar även älskade masse pass som inte kommer hem den här helgen pga alla smällare och skit.. stackarn :(

Av Caroline Strindlund - 29 april 2010 16:14

Islam, islam, islaaam, Läsa, Läsa och lääääsa!!

Religion är fan intressant.. på riktigt! Men det känns så himla jobbigt att måsta läsa i hundra år för att allting ska sitta som en smäck sedan. Men men, skam den som ger sig ;) Jag ska klara det, jag SKA!!!

Av Caroline Strindlund - 28 april 2010 21:45

Hejsan hoppsan :)

mitt hundrade inlägg känns det som idag, men det får bli så.

Har nyss skrivit en träningsplanering.

Inte vilken träningsplanering som hellst utan en fotbolls träning för ett damlag med temat Inlägg. Fick knåpa ihop några övningar där och uppvärming och avslut men det gick bra, nu är det bara att vänta tills imorn för att lämna in den sen skriva en ny. Men vilket tema ska jag ha ?! Det får vi allt se..

Hade jag inte nyss gjort en målvaktsträning så hade jag gjort en sån, typiskt. Men men, det ordnar sig.

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan återgå till religionen och mitt Islam lärande ;)

Adjöken fröken!

Puss och godnatt alla själar out there

Av Caroline Strindlund - 28 april 2010 20:47

Hittade nyss en låt som alltid gick på repeat hos mig när jag gick i 7;an..

Jason Wade - You belong to me

Myyys låt :) Det är nästan så att man blir lite smyg kär när man lyssnar på den :) Wonderfuuul

http://www.youtube.com/watch?v=oyJ2e9-mqFA


Hittade även tillbaka till vääärldens jävla smörlåt som jag fick av någon kille från boston (?) för typ 2 år sedan! Hahah, skrattar typ när jag hör den bara för att den låter så himla fjantig.. Inte mkt manlighet där inte ;) hahah! Nämen den är vell mysig... i guess!

Den heter i varje fall Goodmorning beautiful - Steve Holy

http://www.youtube.com/watch?v=UHUxogmXob4

Den är lite puutinuttiiig för dom som gillar sånt därnt !


Av Caroline Strindlund - 28 april 2010 19:10

Alltså.. ibland blir man ju helt varm i hjärtat av sig själv. Känner mig så duktig att jag har överlevt ännu en onsdag :) MööööördardaNNN! Men jag gjorde de.. Yeees sSsss!!!


Var även duktig EN GÅNG TILL när jag kom hem och läste igenom alla religions sidor.. Duuuti dutta.


Nu är jag så fruktansvärt trött, har legat i sängen i närmare 3 timmar och dragit igenom 3 avsnitt vampire diaries. Orkar inte ta tag i mig själv idag. Men de behöver jag inte heller, känner att jag är värd lite vila innan jag kör igång med pluggandet än en gång (Y)


Men men adjooos ! Kiss kiss

Av Caroline Strindlund - 27 april 2010 23:45

Frågooooooooor...


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött/ledsen/less
Favoritgodis: CHOKLAD och lakris
Är det nåt du absolut inte äter: Surströmming bland annat
Kläder just nu: Tisha
Musik just nu: Tystnad
Vad sa du senast: Kommer fan itne ihåg :s sjöng vell antagligen
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm.. Typ 60/70 talet i guess
Sommarplaner: Jobbalite, sen usa

Fisk eller badkruka: Firre då jag väl kommer i, så fisk i en badkruka är jag
Saft eller alkohol: För smaken, saft. Party=alkohol
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Regn efter en varm sommardag
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En båt, årsförbrukning mat och en snygg man
Spelar du nåt instrument: I'm learning
Morgon- eller nattmänniska: LÄTT. morgonmänniska.. nä skojja. Nattmänniska ända in i själen
Sparare eller slösare: Gillar att spara, men vill jag ha nått så köper jag
Bästa film: Hmm.. har ingen favvo.. men vill jag skratta så austin powers
Tror på liv på andra planeter: Nope, men vem vet
Kommer du ihåg din första kärlek: Hahah, mm :)
Älskar du henne/honom fortfarande: Känner han inte ens
Har du några homosexuella vänner: Japp
Tror du på mirakel: nä, det som händer händer bara
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja, mkt.
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland känns de som bortkastad tid.. Men de är underbart så längedet funkar
Hur många barn vill du ha när du blir stor: oj.. Inga speciella önskemål
Bio eller promenad: Bio. Fast en promme kan va skönt
Är du kittlig: nä? (a)
Snarkar du? sometimes..
Stjärntecken? FISK
Rädd för insekter? Trollsländor.. men dom är inte ens värd att kallas insekt
Äckligaste insekten: Trollslända
Största svaghet: Är för snäll.. säger sällan ifrån
Det här är jag bra på: lyssna, skratta också är jag svinbra på att cykla
Bästa bok? Ingen aning :s men mardrömmar me steven king va OK
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Spola tillbaka tiden och heala så många jag vill

Vad vill du jobba som? Typ.. polis eller nått annat me lite action
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? Vet inte om man kallar de dagbok.. men jag skriver JA
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Done done

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Beror på
Gungar du på stolen? Nää
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Livet är för kort för att inte prova nya saker
Vilken hand håller du gaffeln i ? right
Är du rädd för blod? Inte de
Saltar du på maten? inte de.. eller när man lagar den ja..
Gillar du att sjunga? JAA JA :D
Anser du att du är stark? japp, på mitt sätt
Brukar du sola? på sommaren ja. solarium nej tack
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du?
Snusar du?
Använder du knark? disco pulver? nä
Kaffe, te eller inget? det avgör humöret
Har du en besatthet? alltid när jag är på ett visst humör måste jag hitta en låt/text som passar med den känslan.. ibland får jag läsa länge.. sjukt 

Av Caroline Strindlund - 27 april 2010 22:04

Har en riktig myskväll :) (förutom dom 2 timmarna som gick åt till enbart plugg..)

Har nyss sett på desperate housewives och nu tänker jag hoppa över cougar town och se vampire diaries igen, snäll malin kom ju hit med nya avsnitt .. ooo ian IS hooooot!!! Han och jag <3 Jag skiter i att han har flickvän OCH att han är förlovad OCH att han är typ 31 år eller nått... Allt kan hända... Sant så sant... Vi skulle bli ett vackert par! :)


/ Caroline Somerhalder

Av Caroline Strindlund - 27 april 2010 17:49

Uuuhu är såååå hungrig. Också var Malin här nyss också råkade hon säga det dummaste hon någonsin ha kunnat sagt hon säger: Fan va gott de hade varit med en subway macka... VA DU TVUNGEN MALIN VIBERG?? VAAAR DU TVUNGEN?


Kan inte sluta tänka på hur jävla gott de hade varit med en sån... fan också va livets frestelser kan förstöra mycket..


Men men, glöm dessa tankar.. Nu ska jag öppna näringslära boken så att jag lär mig hur man är nyttig som (y) Aaaabsolutttttly...

  

        

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards