carolain

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Caroline Strindlund - 12 april 2010 20:53

Japp det är sant.. sitter och pluggar på ett äckligt svenska nationella tal och är så jävulskt uttråkad och stressad på samma gång.. Känns som om att de inte kommer att bli godkänt på de här bara för att det är sån jävla tidspress, 5 minuter.. Det är ju en evighet.. Uuush, men men, funderar på att plocka med mig vatten så att man kan dricka imellanåt, då går det ju massa dyrbar tid ;) Nä I hate this aloooot...
Nu ska jag ta ett stort break från pluggandet och kasta ögonen på hollywood fruar istället :))) Blir ju bättre re...  Ps: kan päivi sluta vara så otroligt äckligt huvva.. Man får ju nästan sura uppstötningar av att titta på när hon gör pole dancing.. Får man verkligen visa sånt på tv? Huvvaaaa....


Ja jag vet att jag är fin..     

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards