carolain

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Caroline Strindlund - 26 april 2010 23:07
Fast jag inte sett dig på så längeTänker jag på dig iblandDet var nånting som fastnat på mignåt som aldrig helt försvannFanfanfan det skulle varit duFanfanfan det skulle varit duFick jag spela om partietFick jag chansen en gång tillFick jag vrida tillbaks tiden om dom gav mig en ny givFanfanfan det skulle varit duFanfanfan det skulle varit duAlla klockor, körerAlla himlens orglar skulle varit för ossAlla trummor och trumpeterAlla sagor, alla underAllt på en och samma gångFanfanfan det skulle varit duFast det var så kort romansvar det nåt jag borde ha förståttSåna chanser kommer en gång baraAldrig att dom kommer tvåFanfanfan det skulle varit duFanfanfan det skulle varit du

ps.

Av Caroline Strindlund - 26 april 2010 21:55

   Mmm, juste ;)

Av Caroline Strindlund - 26 april 2010 19:07

Alltså seriöst.. FY fan vad less jag blir.. fattar inte hur man kan vara så jävla osmidig.. Snackar först och tänker inte alls. Känns ju verkligen jätteroligt det här, verkligen SKITKUL!!  Ångest som en idiot över allting..


fy fan va jag längtas till att allting är över...


Då tänker sluta att umgås med alla människor som gör att man mår sämre, som inte bryr sig ett jävla piss om vad dom kastar ur sig.. Tror att de inte spelar någon roll alls..

Nä jag vet vilka människor som jag kan lita på och och som jag känner mig trygg med, och som faktist försöker att förstå sig på andra än sig själv... Till en bästa vän ska man aldrig behöva säga: Säg inte det här till nån! När man berättar något för de ska fan vara en självklarhet, sen så excisterar det inte att snacka bakom ryggen heller.. Ååååååå... Känns inte kul alls..

Av Caroline Strindlund - 26 april 2010 11:02

Ligger just nu och drömmer mig bort!! Augusti förra året måste ju ha varit mitt livs bästa månad, först U2 360 tour i Göteborg sedan en vecka efter det så åkte jag och 11 andra tjejer till sunny beach. Jaa.. det var en underbar månad, hoppas att det kommer fler såna :)

Jag under den långa väntan på att allt skulle börja.. :) U2 360 tour 1/8 2009


Lite suddig bild.. Men BONO !!! Kan inte säga att vi klagade på att stå längst fram ;)     

Bulgarien, sunny beach 11/8-2009. Vill tillbaka...

Fan, här hade vi så jävla roligt.. Tyvär så var vi ju bara där en kväll :/

  

To the beach ;) Vääääärme....


Augusti i år kommer nog att bli väldigt spännande den med eftersom att jag sticker till USA då och provar på au pair livet ett år :) Längtas som ett tok tills att allting är klart, det är nått speciellt med augusti ;) Förutom det tråkiga att sommaren här hemma tar slut.. men men, that's life

Puuss

Av Caroline Strindlund - 26 april 2010 09:51

http://www.youtube.com/watch?v=ktEbLYED5I8


SOm sagt, sjuk. Tur att man har något att roa sig åt ;) hahahah... SE INT SÅ JÄVLA FRÅGANDE UT INTE...

hur fixar man så att själva youtubeklippet kommer upp i inlägget?

Min fråga till världen...

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards