carolain

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Caroline Strindlund - 25 april 2010 22:48

Råkade fastna lite med Maria Montazamis blogg, fan vad jag älskar att hon bloggar, det är uuunderbart :)

Fy fan vilken grym kvinna..

http://amelia.se/blogg/maria-montazami/index.xml?category=&from=&to=&next=20



Med det så säger jag godnaaatt :))  

Av Caroline Strindlund - 25 april 2010 22:24

Jag har aldrig varit med om jobbigare veckor i hela mitt liv. Har varit sjuk nu i tre veckor men inte hunnit vara hemma från skolan. Och nu värker mina öron som bara den och har hostat sönder lugnorna, när är det nog?!?!???

Åååå är så less.. Frånvarotimmarna på idrotten bara brassar iväg. Tänkte vara hemma imorn men då ska vi göra projektarbete :/ Grymma värld... Det är inte lätt att vara Caroline alla gånger, de kan jag lova .. Tur att man är så frän som saagt.. hur hade man annars klarat sig?..


Aja eftersom att filmen jag såg på för ett tag sedan krånglar så är det vell lika bra att jag slår igen mina 2 blå.. Tiiidigt för att vara mig.. jag väät.. Dutti kicka.

  

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards