carolain

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Caroline Strindlund - 15 april 2010 23:06

FAN alltså va ovärt det är att gå på skolan när man är sjuk.. Skrev ett värdelöst prov.. DE SÖG!!! Vill inte sänka mig i historia.. vill verkligen inte deeee... Men var tvungen att göra det idag för att inte behöva göra 4 prov nästa vecka :/


Har iallafall varit ett sjukt barn idag med, trots att det har känts bättre under vissa stunder.. Men måste verkligen säga att denna situation suger.. + Att jag har hostat så att min rygg har lagt av totalt med.. :((( Fan va jag klagar, men nu är det FAKTISKT synd om Carlin :(


 Men har trots allt haft en mkt rolig kväll med mina inte så friska klass kompisar :) Fy fan alltså.. Passade in där bra tycker jag eftersom att dom inte heller va så jämarns frisk... i huvet alltså ;) Men vad annars, projektarbete är ju kul :D hee hee..


Aja nu ska jag sussa, INGEN skola för mig då för att spara in på mitt eget liv.. Ush fifannnn...

MEN imorn på eftermiddan drar jag till sundsvall och hälsar på Erika, sen på kvällen så ska vi hälsa på schäfer bäbisar :)) CAN'T WAIT!! Sen på lördag väntar något mkt spännande med ;) Ajaa, ha det bra allihopaaa!

Puuuss

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards