carolain

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Caroline Strindlund - 10 april 2010 23:38

Aaamagad, head ache på G.. Ändå sitter jag vid datorn och de är ju as bra verkligen.. Eller kanske inte.. Ää, skiter i smärta jag.


Har nyss spelat lite super mario, men för att inte fastna allt för länge så drog jag mig därifrån och satte mig i soffan med mor. Vi ser på djävulen bär prada och jag har nyss käkat ben & Jerrys, goodie !


Prövade mina student skor nyss som jag köpte igår när jag var i birsta och snacka om höööga! Får se om jag verkligen ska använda dom, vill ju hellst kunna gå som folk och undvika vurpor så bra de går, för antar att de itne kommer snålas med alkoholen inte ;) Looking forward too it !! Nu måste jag bara kika efter en klänning att ha på mig.. uuhu, tror att de får bli en sop säck eller naket helt enkelt..  men vet inte om skorna passar till en sopsäck eller naket faktiskt, ääh , man får vell allt prova och se ;) ;) hahah! Nä nu ska jag sluta med mitt snack! Tänker kolla vidare på internet nu efter nya converse och klänning osm sagt :)


Pussss..

Av Caroline Strindlund - 10 april 2010 00:39

Sometimes I hate you becouse I can't erase you..

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards