carolain

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Caroline Strindlund - 13 april 2010 21:40

You’re bad for me I clearly get it
I don’t see how something good could come from loving you
The death of me must be your mission
Cause with every hug and kiss you’re snatching every bit of strength
That I’m gon need to fight off the inevitable
And it’s a heart breaking situation I’m up in, but I can’t control


  

Av Caroline Strindlund - 13 april 2010 20:21

Heej mina vänner :)

Vilken dag det har varit. Jag stressade som en idiot igår kväll eftersom att folket snackade om att vi skulle ha muntliga nationella idag och jag hade inte ens börjat med mitt tal. Inte bra. Men till slut blev jag klar efter många om och men..

MEN, idag när vi kommer på svenskan så säger catrin att det inte skulle bli något prov idag, tjejerna nästa vecka. Hade jag fått reda på det igår så hade jag enbart känt en lättnad, men nu när jag liks hade pluggat så kunde jag lika gärna ha fått det bortgjort. Men men, nu är de ju så att det inte alltid blir som man tänkt sig som säkert alla har märkt.


Dagen började även med att simma 40 längder, värsta starten man kunde få på dagen. MEN de var det sista jag har kvar på bad fronten så lite positivt är det ju :))


Nää, en massa plugg har jag att se fram imot den här veckan och nästa, känner mig smått stressad men jag ska klara det för snart är det STUDENT 2010 som gäller :) Och sedan i Augusti så drar jag till staterna, kommer bli grymt =) Hoppas jag.. ;)


Nä nu ska jag kraxa vidare med min onda hals och invänta desperate housewives och Cougar town :))

// Caroline S

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards