carolain

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Caroline Strindlund - 20 april 2010 22:11

Håller på att bli galen på mig själv, har prov imorn och började plugga för 2 timmar sen och nu har jag kommit av mig totalt igen. Varför gör jag såhär? Vet ju hur förbannad jag kommer att bli när det inte går bra imorn. Men, kan som tur är vara vaken lite längre ikväll eftersom att jag får sovis imorn bitti för att jag är sjuk från idrotten.. Måste verkligen få in detta i hjärnan nu!!!!

Naturkunskap i mitt hjeeerta!


Hade även mitt muntliga tal idag på svenskan och det gick bra vilket jag inte trode.. eller hoppas att de gick så bra som de kändes iaf :) Nästa delen, den skriftliga, kommer på fredag. FY fan på ren piss svenska va jävulskt...

POsitiv, positiv, posiiiiiiiiiiitiv...


Men bara cougar town tar slut nu så kan jag duscha och sedan dimpa ner i sängen och läsa i mina älskade böcker. Kanske även skriva några rader projektarbete.. he heee..

eller.. så beställer jag bara hem lite skor jag har hittat ;) har hittat FYRA converse som jag vill ha.. ska söka sponsor hos dom tror jag. Eller misshandla min ekonomi ännu en gång??! Nää.. de får jag fan inte göra..


Men men, sov gott and  gooodnight!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards