carolain

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Caroline Strindlund - 24 april 2010 19:30

Tänkte dela med mig av en uppgift som vi fick i 4;an som heter "min spökfamilj". Måste visa upp min kreativa sida ;) Fy fan vilken otrolig berättelse detta är, läs och NJUT!


Det var en timme före midnatt och inte en enda människa på stan.

Allt var tyst och stilla. DING DONG!!! Klockan var tolv och greve Tomas von Strindlund öppnade ögonen, han väntade bara på att få sätta tänderna i en blodig middag.

Ett skrik ekade genom staden det var blodbäraren Pelle.

Carola andarnas talare hade gått sina första steg den här natten, hennes ögon var bara en svart prick och ögonvitan var röd som rosor.

Therese den argsinte hade nyss satt tänderna i sin första kamel lever, nu skulle hon bara hitta ett nytt offer.

Caroline den bleke köttätande hade nyss förvandlats till en fladdermus och flög och skrämmde hela stan.

 

Haha, ja.. här är  min brutalt fina familj som jag har växt upp med !  ;)

Av Caroline Strindlund - 24 april 2010 17:34

Ååå vilken rolig kväll det blev igår :) Mina vänner är sååå braaa!!!

Men trots detta så gick jag hema rätt tidigt bara för att jag kände mig så jääävulskt trött. Men det var bara skönt, gick hem och och gjorde mig varma mackor och slocknade i sängen :)


Idag har jag varit ute i solen hela dagen först hos farmor och farfar och sedan direkt till ljungvägen till syrran och mattias , härlig dag!


Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av lite musik och bara ha det bra. Sen blir det jobb kl 22 ikväll, kul!

Jag är faktiskt riktigt jävla underbart glad idag, undra varför? Igår var det ju lite tvärtom... Men det är ju det som är så underbart med mitt, man vet aldrig hur dagen kommer att bli eller vilket humör jag väljer att använda ;) Höhöö.. Nämen, man ska va go o glá så blir allt så bra :)

Baby put a smile on that face

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards