carolain

Alla inlägg under maj 2013

Av Caroline Strindlund - 4 maj 2013 11:33

Klockan är 10 och jag sitter här och funderar över vad jag ska hitta på idag. Planen är att ta mig till Victorias secret men får se hur detta slutar.
Nu har jag gjort 3 dagar på praktiken och det fungerar jättebra. Jag jobbar med bra människor som hjälper mig att komma igång vilket känns otroligt skönt. Det jag gör är att servera mat och andra uppgifter som hör till (i den mån jag kan hittills). Det är mycket att ta in så jag är trött på kvällarna, men så ska det vara med nya saker.
Igår började jag jobba kl 11:45 men kom dit 11:15 för att äta staff lunch sedan fanns det inte mycket att göra så jag och en till fick rast i 5 timmar! Promenerade upp till Hyde park och chillade i solen, skönt men lyckades såklart dra på mig en riktig bonnbränna, knallröd men nu är den som tur är borta!!!
Sedan började jag jobba kl 18 igen och slutade runt 12:30-1 tiden. Nu är jag ledig ända tills på onsdag, underbart!!!
Nä, nu ska jag försöka göra något av den här dagen!
Ha det fint!
Puss och kram

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards