carolain

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Caroline Strindlund - 23 april 2010 15:54

50 dagars idag :) eller ja egentligen så är det ju 48 dagars, ännu bättre :)

Ikväll så blir det fest med klassen vilket förhoppningsvis ska bli roligt. Men känner mig inte sådär jätte taggad faktiskt, är förkyld som fan sen känner jag mig bara allmänt opepp. Sen kramm på de gör ju inte saken så mkt bättre, är så less på att gå ut i den här staden :/


Sen så verkar det ju ha hänt en till sak med som gör mig så jävulskt ledsen/förvirrad.. äh vet inte vad jag känner egentligen.. Men kan iallfall säga att jag ångrar att jag aldrig har berättat något för dig förut.. Men det är ju som vanligt när det gäller mig.. :'/ Det blir ju aldrig som man vill eller tänkt.. Aja nu verkar det ju som sagt vara för sent och det finns inget att göra åt.. Fan fan fan fan fan fan faan :((

 

 

MEN NU SKA JAG UT OCH HA EN ROLIG KVÄLL OCH GLÖMMA SÅNT HÄR SKIT!!! Ses ute alla glada :)) Nu öser vi på!

Av Caroline Strindlund - 23 april 2010 13:23

Du bara förstööööööööööööööööööör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!...

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards