carolain

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Caroline Strindlund - 8 april 2010 21:48

Lite mer Mmmm i livet ;)


  

Av Caroline Strindlund - 8 april 2010 13:42

Gooodmorning underbara värld, underbara soliga, tropiska Kramfors :)

Ja, nu är det redan torsdag och det känns som att det här lovet går ovanligt fort, även fast jag inte gör någonting... De brukar ju alltid funka.. men men det är vell bäst att man tar sig i kragen idag då och gör något vettigt utav mitt liv.

Skrev en "to do list" igår, kan säga nu påen gång att inget av dessa saker blir av, eller kanske kanske att jag går ner och tränar snart för de måste jag fan göra.. Måste intala mig själv att jag är jätte träningssugen.. vill träna.. vill träna... Näe, de funkar inte.. De får gå iallafall!!!


Men men, nu ska jag laga lite mat sen ge mig ut i denna dimmiga värld.. Goosh, don't like it at all.. Men snart är det sooooommmaaar :))) Men snart är det också höst :/... De där med att vara positiv är nog itne min grej i alla lägen. Men huvudsaken man är negativ på ett glatt sätt så ordnar det sig ;)


Goodbajs!

Av Caroline Strindlund - 8 april 2010 02:45

Min to do list för imorn:

*Ut och springa (tredje försöket gillt)

*Dammsuga

*Apoteket

*Baka cup cakes

*kalas i brunne :)


kom igen carro, make it happend för en gångs skull!!!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards