carolain

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Caroline Strindlund - 17 april 2010 23:37

HJÄLP MIG... Måste hitta en student klänning, blir galen snart... Mest för att de känns lite sissådär med en vit klänning. :( Vill inte ha en helvit utan hellst med någon detalj i någon annan färg.. hmm.. Aja, "de ordnar sig" ;) Ta ett djupt andetag och sök igen  imorn.. NÅN måste det ju finnas som duger.. Nämen, har sett ett par som jag kanske får lära mig tycka om lite mer :)


Mitt braa humör ska inte krossas av en sån här fjant grej för jag har haft världens bästa, konstigaste och mest spännande dan på läääänge/någonsin (?) :)


En miljon stenar har lyfts från mina axlar...

Av Caroline Strindlund - 17 april 2010 18:56

Nerkörd i soffan... Sköööööööööönt.

Kom hem från sundsvall för ett tag sen, har som sagt vart där sen igår :) Vilka kanon dagar det blev, min energi är på max nu... Wooooooooooooohoo. (fast att jag är trött som ett svin) Glad och förvirrad, men de är ju ett underbart läge minsann ;)


Har ändå en sak som stör mig och de är FACEBOOK. Eller kanske hur folk misshandlar den sidan totalt. Är döless på att vissa skriver precis vad som hellst i statusen bara för att få en reaktion.. Typ: Ååå nej, min bh är för liten för mina bröst.. woops.. (extrem exempel) herregud.. De är rakt så att man måste skratta. Och varför har alla blivit så "grupp-kåt"? Aaaa, antar att facebook och jag har nå otalt me varandra.. Men jag tänker inte ge upp.. tänker ha min användare tills alla andra ger upp.. :)


Hööhö. Näe, tro vad man ska göra ikväll då? Kramfors, lördagskväll... ptja, finns ju en del att välja på ;)

pUUS ciao

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards