carolain

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Caroline Strindlund - 6 april 2010 19:42

http://www.gratispremium.com/?ref=78106


Gå in på den här länken och bli medlem, svara sen bara på några enkla frågor och få sen spotify premium :)

Av Caroline Strindlund - 6 april 2010 14:11

  

Fan va jag har förändrats dom här 3 sista åren..Helt sjukt egentligen. Är fan som en helt annan person på ett vis, kanske inte så mkt till sättet men. Hur jag tänker som. Ja.. de är nog bara jag som fattar riktigt. Men jag antar att de bara är positivt, det är ju trots allt viktigast att se till att man själv mår bra i längden utan att de ska gå över till att bli egoistiskt. De är svårt men lyckas man med det så är de fan skönt. Har "raderat" vissa personer från mitt liv som bara får en att må sämre. Finns ju så många bättre människor här i världen som man ska vara extra rädd om som faktiskt uppskattar den man är och vad man gör :))


Nä nu ska jag fortsätta med de jag höll på med, städa rummet :/ Phuuh. Men de kommer bli skönt att få de gjort. Hoppas även att jag får iväg mig och träna sen med, men de vet man aldrig hur de går som.  TV:n har en jävla dragningskraft..

aja, puss och hej leverpastej.


  

Av Caroline Strindlund - 6 april 2010 13:05

  

You're beautiful it's true.. Jag blev nyss sjukligt kär

Av Caroline Strindlund - 6 april 2010 02:33

Uhhää. Heeej!

Fan va trött jag är.. fast ändå inte. känner att dampet inte riktigt har försvunnit riktigt än.. Kom hem från malin för ett tag sen, blev deprimerad av all snö som låg på backen, men man får ju inte glömma att de förmodligen smälter inom en snar framtid. NU hellst..


Aja igår natt så såg jag twilight för första gången och den var faktiskt helt okej. Blev faktiskt förvånad, trodde att den skulle va as mesig men som sagt, jag förvånades rätt skapligt. Edward: visst, snygg i filmen. MEN vägrar att bli lika fanatisk som alla andra tjejer. Not gonna happend. De gör alla andra så bra.


Jag och malin såg iallafall new moon ikväll som också var bra :) Och visst, jag erkänner lite att jag önskade att jag skulle bli överfallen av en vampyr på vägen hem... MEN höll mig till verkligheten och började tänka på nått annat istället. Meen tänk om.. tänk om..

Nä nu ska jag ge mig.. Blir inget mer vettigt av denna dag ^^

Godnatt alla / Caroline

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards