carolain

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

tidsfördriv frågor

Av Caroline Strindlund - 27 april 2010 23:45

Frågooooooooor...


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött/ledsen/less
Favoritgodis: CHOKLAD och lakris
Är det nåt du absolut inte äter: Surströmming bland annat
Kläder just nu: Tisha
Musik just nu: Tystnad
Vad sa du senast: Kommer fan itne ihåg :s sjöng vell antagligen
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm.. Typ 60/70 talet i guess
Sommarplaner: Jobbalite, sen usa

Fisk eller badkruka: Firre då jag väl kommer i, så fisk i en badkruka är jag
Saft eller alkohol: För smaken, saft. Party=alkohol
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Regn efter en varm sommardag
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En båt, årsförbrukning mat och en snygg man
Spelar du nåt instrument: I'm learning
Morgon- eller nattmänniska: LÄTT. morgonmänniska.. nä skojja. Nattmänniska ända in i själen
Sparare eller slösare: Gillar att spara, men vill jag ha nått så köper jag
Bästa film: Hmm.. har ingen favvo.. men vill jag skratta så austin powers
Tror på liv på andra planeter: Nope, men vem vet
Kommer du ihåg din första kärlek: Hahah, mm :)
Älskar du henne/honom fortfarande: Känner han inte ens
Har du några homosexuella vänner: Japp
Tror du på mirakel: nä, det som händer händer bara
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja, mkt.
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland känns de som bortkastad tid.. Men de är underbart så längedet funkar
Hur många barn vill du ha när du blir stor: oj.. Inga speciella önskemål
Bio eller promenad: Bio. Fast en promme kan va skönt
Är du kittlig: nä? (a)
Snarkar du? sometimes..
Stjärntecken? FISK
Rädd för insekter? Trollsländor.. men dom är inte ens värd att kallas insekt
Äckligaste insekten: Trollslända
Största svaghet: Är för snäll.. säger sällan ifrån
Det här är jag bra på: lyssna, skratta också är jag svinbra på att cykla
Bästa bok? Ingen aning :s men mardrömmar me steven king va OK
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Spola tillbaka tiden och heala så många jag vill

Vad vill du jobba som? Typ.. polis eller nått annat me lite action
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? Vet inte om man kallar de dagbok.. men jag skriver JA
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Done done

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Beror på
Gungar du på stolen? Nää
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Livet är för kort för att inte prova nya saker
Vilken hand håller du gaffeln i ? right
Är du rädd för blod? Inte de
Saltar du på maten? inte de.. eller när man lagar den ja..
Gillar du att sjunga? JAA JA :D
Anser du att du är stark? japp, på mitt sätt
Brukar du sola? på sommaren ja. solarium nej tack
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du?
Snusar du?
Använder du knark? disco pulver? nä
Kaffe, te eller inget? det avgör humöret
Har du en besatthet? alltid när jag är på ett visst humör måste jag hitta en låt/text som passar med den känslan.. ibland får jag läsa länge.. sjukt 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Strindlund - 14 januari 2016 03:54

03:38. jag är vaken. Tanken har slagit mig att jag måste börja skriva av mig igen. Men det slutar bara med att jag blir arg på datorn som jag knappt kan andas på längre innan den bestämmer sig för att checka ut. Varför är jag vaken? Svar: jag är ...

Av Caroline Strindlund - 8 september 2014 10:18


Gissa vad??? Det är fortfarande varmt och skönt här borta och var inte orolig, ja jag var i San Francisco under den stora jordbävningen men sov mig halvt igenom den OCH jag behöver inte oroa mig för något vulkanutbrott eftersom att jag befinner mig p...

Av Caroline Strindlund - 6 september 2014 03:03


Aloha peeps :) Ligger i sängen på hostellet med Jack Johnson i lurarna och bara ler, känner att jag har så mycket inspiration i kroppen! Tack säger jag till mig själv som satte mig på planet och flög hit till självaste Hawaii. Var tvungen att köpa m...

Av Caroline Strindlund - 28 juli 2014 23:55


Oj vad längesen jag skrev här!! Hoppas ni inte smält bort av värmen under tiden jag varit borta :) Under hela den senaste månaden har jag haft sån sjuk beslutsångest över vilka val jag vill göra. Jag är en person som tycker om att göra nya saker h...

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2014 22:43


Jag vet att det inte blir mycket bloggande nu för tiden, sorry!! Men som jag skrev i förra inlägget så är jag totalt slut efter ett par stressiga veckor, hoppas ni förstår! De senaste dagarna har jag haft svårt för att vara positiv, allting känns bar...

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards