carolain

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 17 maj 2010 22:18

Min studentklänning vill inte komma. Har försökt 3 gånger nu att beställa men det funkar inte :/ Synd.. Men nu har jag beställt en annan från nelly som faktiskt var fin :) Den funkar nog. Beställde även dessa snygga leggings.. Wooho.. Smashing

Zip Leggings SEK 206, Purple - NELLY.COM

Imorn ska jag inviga mina nya converse :) Sitter och har på mig mina student skor nu för att dom ska gå ut sig för att dragkedjan är trög som ett helvete att få upp.. Kommer typ att få kliva upp  2 timmar innan för att va säker att dom går på..Gaah, nu är det nära :) Jag klarade det. Känner mig stolt som itne har gett upp skolan trots att man har varit så sjukt jävla less.. Ger mig själv en klapp på axeln.. Nu är det snart bara festligheter som återstår ;) Och förhoppningsvis brännbollsyran om 2 veckor :D Kommer bli awesomeee!!!

Aja nu ska jag käka kvällsfika sedan packa väskan och sussa :)

Ha det bra! /C

Av Caroline Strindlund - 17 maj 2010 17:58

Tjena underbart stekiga dag!!

Fan va varmt det har varit idag, fan va skönt..

Vaknade imorse och fick ett sms om att mitt löshår hade anlänt till OK/Q8 så tog med mig hunden på en promme dit för att hämta det.. Men det ångrar jag att jag gjorde snabbt.. För det första så höll maja inte på att ta sig frammåt för att hon plågades av värmen.. stackars mass.. Sen höll jag på att dö bara för att jag hade klätt på mig alldeles för mkt... såhär blir det varje år vinter som sommar, man blir alltid så förvånad när vintern kommer och det är så jävla kallt, sen likadant när sommarn kommer med värmen, då får man alltid för sig att "såhär varmt har de aaaldrig varit förut"...


Nä skönt med sommar :) Har legat på balkongen hela dagen och stekt, grymt skönt!! Men nu är jag så trött att jag inte vet vars jagska he mig åt.. Men men, det får bli en power nap sen mat och efter det träning :))

/Calin

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards