carolain

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 2 maj 2010 23:43

Movietime :)

Nu ska jag se på ännu en film som jag hämtade idag hos min film dealer Malin ;) Stomp the yard heter den. Verkar bra.

Såg ju Teenage dirtbag igår och den filmen var riktigt bra fast att den var så mörk och sorglig, man är inte van att se filmer som slutar på de där sättet. Rekomenderar den iallafall.. Såg även The lovely bones idag med Malin och Emma, den var jävligt bra.. Djup film, men hur bra som hellst.. Sorglig dock och hemsk :/ men helt klart värd att se, mkt bra..


Men nu ska jag återgå till att se stomp the yard för att se om den är så bra som Malin säger. Hon har ju lyckats hittils!

Ciaaaoo / C

  

Av Caroline Strindlund - 2 maj 2010 22:33

Hejsan hooppsan :)

 Fråga nummer 1: Vad fan äre som händer med den här sidan? Har varit omöjligt att kommit in hela dan..

Fråga nummer 2: varför jävlas Asos med mig?

Fråga nummer 3: Varför är jag fortfarande förkyld?

Fråga nummer 4: Varför har inte jag pluggat en sekund på hela helgen?

Fråga nummer 5: Varför måste all teknisk skit vara så jävla invecklat?

Fråga nummer 6: Varför måste drömmar jävlas och få en att tro att man är i new york?

Fråga nummer 7: Varför är jag så jävla sugen på glass?!

Fråga nummer8: Varför har vi inge glass?


Äsh.. nu orkar jag inge mer, känslan just nu är att jag är less! Skulle beställa en studentklänning från asos också först fösvinner klänningen så att jag får världens fet panik. Sedan när jag väl är klar så fungerar inte beställningen..  JAG BLIR GALEN!!! Kan sätta en större summa pengar på att jag kommer att gå in på asos imorn också kommer det att stå: In your face. Också kommer den klänningen också vara försvunnen...


Nä har inte tid när saker stoppar upp mig när jag verkligen har fått syn på något, allt ska gå snabbt utan någon som hellst väntetid!! GE MIG MIN KLÄNNING OCH SOLGLASÖGONEN MED!!

Av Caroline Strindlund - 2 maj 2010 01:07

Blir galen. Har hittat 2 st as fina student klänningar, grymt fina. Eller hittade dom egentligen för ganska längesedan. Är så aaarg nu när jag ser att båda 2 är slut i lager.. Tänker lägga mig i fosterställning och grina nu... Jag hatar studenten numera... Eller jag vill bara vara med på kvällen så slipper man ha en fin, vit klänning. Jävla skit :(

 

Här är dom.. från fashionbox.se. Åååå jag blir gaaalen!!!

GODNATT        

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards