carolain

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 6 maj 2010 23:17


Saknad...

Det finns en saknad som alltid stannar

Det finns en saknad, som aldrig ger sig av.

Det finns en saknad, som alltid blommar

En sådan saknad har jag...

 

Jag saknar dig världens bästa pappa...

  

Av Caroline Strindlund - 6 maj 2010 21:48


Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear

 

Snow patrol - Run

Miss you more then words can say..
                                                  
  

Hey hopp..
Känner mig en aning less för tillfället.. (ordet less måste för övrigt vara det mest uttjatade ordet som finns..) Vill bara att skolan ska ta slut någon gång.. Känner mig hyper stressad men kommer aldrig igång med nått... GE MIG KRAFT.
Är så less på hur allting är som och på hur människor är som.. Min stora fundering är egentligen vad det är för något som får människor att säga och göra riktigt jävla idiotiska saker? Jag menar.. NÅGOT måste ju ligga bakom.. Typ när folk bara kastar ur sig sviniga kommentarer om saker dom inte har någon aning själv, och själv står man bara bredvid med hakan nere vid knäskålarna... VAD är det som löser ut det hela som gör att man väljer att cutta människor vid hälsenorna?!?!
Aja.. Är vell lite för fundersam som vanligt.. Jag måste sluta tänka så mycket helt enkelt.  Är trots allt inte på så jättedåligt humör.. Har ju faktiskt stora saker att se fram emot :).. Snart kliver jag in i vuxenlivet på riktigt, är nervös och upp i varv på samma gång.. Hjärnan går på högvarv ;P Men allt kommer att bli bra :)
Antar att det som gör mig depp är situationen jag inte kan påverka och saknad är något som alltid kommer att göra ont men saknaden kommer attt formas om och bli lättsammare att hantera med åren.... Säger dom.
OKEJ CARRO, SLUTA TÄNK SÅ MYCKET OCH SOV ISTÄLLET!!!

<3

Av Caroline Strindlund - 6 maj 2010 18:56

HeyA :)

Vilken SKÖN dag detta har varit. Hade världens monster sovmorgon, började 13:30, as bra!! Hade religion då sedan gick jag hem och satte mig på balkongen och solade, fan vilket stekväder!! Grymt.. :)


Sedan så har jag äntligen blivit klar med alla au pair papper så nu är dom inskickade och allt är klart. Hoppas bara att nån familj vill ha mig nu ;P haha! Hope so.

Har även varit och provat ut skor för morgondagens modevisning på kramm :) Kommer nog bli kul, cowboy tema blir det!! KUL!  Det är min fredag kväll, hoppas att allt går firnt.


Nu ska jag i vilket fall plugga lite näringslära... Gud va less jag är på vitaminer och skit.. Så tråkigt att läsa om så att de är sjukt.. Uuuhu..


Aja, dags att göra nytta.. Adjoooos everybooody!!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards