carolain

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 7 maj 2010 23:04

Är sjukt sugen att göra min tredje tattoo! Har två stycken som jag vill göra.. Men vi får vell se om någon går igenom :)

Älskar Angelina Jolies rygg, den är så sjukt jävla snygg.. Så snyggt när alla tattoos går i samma stil.. Upptumme på de!

Ska försöka klura lite mer på den jag vill ha och sedan se om det blir av eller ej ;)

  

Av Caroline Strindlund - 7 maj 2010 22:44

Nyss hemkommen efter HV:s trendshow :) Gick modell för axelle, det gick vell  bra men det var dock stressigt som FA-N! Men men, nu är det över så nu sitter jag och gottar mig med karra och coca cola :) Lovely!


Nu funderar jag på att kanske slå på någon film eller nått men får se om jag orkar.. Känns så drygt att se en lång film.. Men men.. Imorn så ska jag nog på stan med linnéa och ta en glass :) Sen på kvällen så är det arbete som gäller, 22-03!


Ush.. kan inte skaka av mig värmen som var på kramm ikväll.. Fan va varmt de va alltså.. Skulle vilja hoppa i älven för att svalka mig.. Gaahaha!


Aja.. Nu ska jag återgå till godisskålen! Hade braaa!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards