carolain

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 3 maj 2010 21:53

Guuuuud vad jag inte är taggad för imorn!! KANSKE, beror lite på att det är skola.. Och att jag måste sitta och ha hål ett antal timmar efter idrotten. It sucks...

Den stora frågan nu är ju hur f*n jag ska kunna gå och lägga mig ikväll nu när jag har total vänt på dygnet den här helgen. Aja, jag får slå på filmen som jag egentligen skulle se igår och hoppas på att tröttheten finner mig :) Ska bli skönt att vara med på idrotten imorn, HALLELUJAH!!! Har inte tränat på 4 VECKOR!!! Fatta vilken jävla tid... Men är inte pigg på långa vägar än vilket är wierd, men har inte tid att vara borta från några FLER idrottstimmar, funkar inte alls!


Nu ska jag lägga mig och kanske göra några näringslära frågor och sedan slå på filmen + packa träningsväskan :)

Pusse PÖÖÖSSS / Caroline!  

Av Caroline Strindlund - 3 maj 2010 20:56

What a day..

Blev en dag i sundsvall med Emma och Malin idag ! Shoppade inte så mkt, köpte bara lite småsaker, bland annat en snygg kamoflage mönstad jacka på Gina Tricot, LOVE IT!

Aja, nu ska jag se på Hollywoodfruar och tagga för morgondagen. Har bara idrott och matte, Kanonkul!

Aja, hej svejs!

Av Caroline Strindlund - 3 maj 2010 02:16

My brand new gordeous boyfriend. Det är sant.. Nu är vi ihop :)


  

Caroline <3 Ian

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards