carolain

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 26 maj 2010 22:53

Är så rastlös!!! Kan någon ge mig en familj i USA genast? Jag har fan inte tålamod att vänta mer nu.. Tar hundra år att komma in i matchningen känns det som. Au pair care håller på att fixa och dona just nu tydligen. Men åååå, längtas som ett barn tills att man börjar få lite respons!! Skulle va å skönt att hitta en jättefin familj och fara iväg och trivas som en kung!! Men som sagt så har jag sämst tålamod, MAN SKA INTE BEHÖVA VÄNTA PÅ BRA SAKER! Jag ska iallafall itne behöva de... :/


Får hoppas att det går nogårlunda frammåt snart.. Iallafall komma till matchningen så att familjerna iaf får möjlighet att se min profil som de inte kan se just nu.. Måste nog även spela in en film på mig själv för det ska tydligen öka chanserna hur hemskt det än känns.

Men förhoppningsvis så kommer det ljusare tider framöver :) Men väntan gör mig sinnessjuk... :/.. Aja, har mejlat nu iallafall för att höra vad det sitter i!! men men, tålamooooood!!!!

Nu ska jag fortsätta läsa au pair bloggar och sedan ta en dusch innan jag går och lägger mig :)


Av Caroline Strindlund - 26 maj 2010 21:26

TJABBA TJENA HALLO!

Imorgon nalkas paddling och jag har hållit på med förberedelse hela kvällen.. Mamma fixade en monster vandrings rygga från hennes jobb, så nu har jag fått plats med allt jag kan tänkas behöva. Är dock jobbigt att jag inte får plats med onödiga saker, älskar att packa "ifall att saker", tar alltid med mig svin mkt. Nu har jag minimal packning och de känns fan inge bra. Men men, baggis.


11:30 imorn avgår bussen från skolan mot nora där vi ska paddla. Skulle först bli solle-kramfors men tydligen blirne regn såattteee, ändrade planer. Ska nog bli en upplevelse med 5 tjejer i ett 3-mannatält, fast dom vet inte om de än ;) Men de blir mysigt att tränas lite :D


Jag, Sara, Maria och Anna kommer för övrigt att vara snyggast imorn ;) Bilder kommer förhoppmingsvis i framtiden.

Nu ska jag tänka över lite mer inför morgondagen osv.

Tack och adjööö!!! /  Caroline

Av Caroline Strindlund - 26 maj 2010 00:30

"upplev mer med bredbandsbolaget"

Åå, den "låten" är som tinitus i mina öron...Jobbigt värre...

Hur ska man kunna sova när man hela tiden ligger o nynnar på; Upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget....

 

aja.. festlig låt. Godnatt

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards