carolain

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Caroline Strindlund - 23 maj 2010 13:41

Heysan hoppsan.

Känner mig en aning deprimerad idag. Är så jävulskt sugen att spela fotboll.. Men igår så slutade jag i ruif.. eller ja.. kan ju inte säga att jag har spelat fotboll riktigt de senaste 2 åren pga av ryggen , skit rygg.. Aja, men det är bara det att nu när man verkligen har sagt att man slutar så känns det så konstigt.. Nu kan jag inte säga att jag spelar fotboll längre :s När skolan tar slut spelar jag ju absolut inget alls... De suger verkligen... Men ska försöka lösa detta på nått vis.. Kommer fan få abstinens.. Inga skor på hyllan TACK..


Men det är tur att man har annat att göra nu. Tex student festa :D Woho.. Vart en rätt rolig kväll igår, även fast vissa personer är så fruktansvärt dryg i huvet(eller kanske ska säga en person), men annars var de riktigt roligt :) Hoppas det blir mer såna här kvällar! Kööng kööng kööng!

  


Nu ska syrran komma och färga min utväxt så att inte Anna ska behöva se den nå mer ;) hahah! Men det minst sagt behövs, är fan 3 cm och råttfärgat nu. FINT! aJAhaap. Adjööööö!!!

Av Caroline Strindlund - 23 maj 2010 02:08

Äntligen hemma.... Är fan sur... Även fast att jag hade en rätt rolig kväll..

Men.... Mina nya VITA converse är numera grönskiga, bruna och fula efter ikväll eftersom att jag klev ner i en grop och ramlade :(( Sedan finns det även röda fläckar av smultronvinet både på mina skor och mina fina jeans jacka..... AV ETT GLAS.... fans helvetes jävla skit.. Skulle kunna bli betraktad som en alkolist om man tittar på kläderna jag har haft på mig ikväll.. Men så är inte fallet... Har bara haft en jävla otur.. Eller ptja... de där när jag klev ner i en grop va vell enbart pga min och saras lilla utflykt till andra sidan ån.. hahahah, nära döden där kan jag allt lova! Men det var dock roligt som satan..

Aja.. just nu är jag bara sur över mina skor och jacka.. fan också... hade jag varit dyngpackad osv hade jag bara skyllt på mig själv.. MEN NU??? Jag är ju fan itne ens full bara jävligt sliten och trött osv... nä fy fan.. måste allt tvätta mina skor imorn annars funkar inte detta... OCH min jacka.

Men god natt och sov gott fuckers..

Pösssssss... (varför kommer man ens med ideén att skriva ett blogg inlägg 02:15 en lördagskväll???!...)

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards