carolain

Alla inlägg under maj 2010

Av Caroline Strindlund - 22 maj 2010 15:21

Heey yaaaa!!!

Happ happ, då var det löööördag, och med lördag så menar jag för den här gången festligheter!! Wööhöö.. Det var ett jävla tag sedan nu känns det som.. Men men, nu är det dags..

Sitter och väntar på att mamma ska komma nu med min hemnyckel så att jag kan cykla ner till stan och handla grillsaker osv :) Kommer nog förmodligen bara bli de flesta av tjejerna i klassen ikväll eftersom att de andra troligvis har annat för sig... Förhoppningsvis så kommer det fler sedan :)) Kul kommer det att bli iallafall :)

Aja, nu kommer mamma så nu äre bara o ta cykeln o trampa iväg..

Adjoooos!

Av Caroline Strindlund - 20 maj 2010 22:53



Allt pluggande ger mig fan självmordstankar... Har 2 prov kvar sen har jag inte ett enda prov kvar.. Ändå är jag så jävla lat att jag inte pluggar... Fy fan för mig själv.. Detta kommer jag att ångra kan jag lova... Men BRYMÄ.. Detta kommer bli en lång låååång natt... Kommer att se ut som en nerknarkad lodis imorn på skolan.. Röda ögon och helt lost i världen..

SNART SNAAAART är det slut... Håll ut....

Peace out..


  



Av Caroline Strindlund - 20 maj 2010 18:32

streeessaaaD...  Vill inte mera nu :(

Den här dagen har varit proppfylld med både bra och dåliga besked.. Var hos tandläkarn imorse, fick beröm för mina tänder, har aldrig haft hål. MEN nu hittade hon början till ett hål och jag fick lite lätt panik :( Men det går att fixa som tur är.. Men det kändes som en katastrof.

Sedan fick jag reda på ett bra besked: Fick MVG på religion provet

Ett till bra: får VG i svenska

Dåligt, måste göra en uppgift som jag tydligen inte har gjort i svenskan..

Dåligt, måste få minst VG på båda mina prov imorn.. :/

Dåligt, kom hem ifrån skolan och var så glad över att min studentklänning hade kommit, MEN den var alldeles för liten :/ Fan också...

Nu är jag så stressad över allting så att jag orkar fan inte ta tag i nått... VART BÖRJAR MAN???!?! Anus...

Längtar så jävla mkt tills att studenten är över...

Hej då...

Av Caroline Strindlund - 19 maj 2010 20:42


MÅ DU BRINNA I HELVETET BOKJÄVEL


  

Av Caroline Strindlund - 19 maj 2010 15:40

Hejsan..

Här är en som vanligt svin trött carro.. Men den här gången rår jag för det själv. Nu när studenten börjar närma sig allt mer så går jag och lägger mig senare och senare på kvällarna, fattar inte varför jag gör såhär! Inatt släckte jag ca 01:15 eller nått, sen tar det ju sitt lilla tag att somna med.. Vaknade på helt fel sida kan man ju lätt påstå.. Ikväll måste jag lägga mig tidigt för imorn ska jag upp till tandläkarn annars kommer jag att börja grina ännu lättare av tandläkarlampan.. Den är hemsk..


Nu MÅSTE jag sova en stund sedan börja plugga..de är det största måstet jag har just nu.. Sen om allting känns bra så ska jag kanske ner på IP sen och titta på Kramfors-frånö.. Men tvivlar på att jag kan det pga allt jävla plugg... :/ Jag behöver en kram, och någon som ställer upp att göra mina läxor.. Skulle vara guld värt, kanske ska betala någon? NÅN måste ju vilja..

Aja.. Hej svejs.. / Caaarlin

???

Av Caroline Strindlund - 19 maj 2010 00:18

 

 

För första gången på länge så känns det så jävla dumt..

 

The End

Av Caroline Strindlund - 18 maj 2010 21:59

Tjobre..

Kom innanför dörren för en timme sedan, jag och mamma for till sollefteå för att jag skulle på röntgen sedan for vi vidare till Undrompå lite fika sedan direkt hem och in på ådalshallen för att svettas lite.. Fan va hemskt det var med en pizza i magen, men jag klarade det..


Nu har jag nyss sett på desperate housewives, gaaanska bra skit vaa.. Nu ser jag på cougar town som också råkar vara rääätt så jävla bra skit de med.. Woop woop..

Sommarn är här och jag är positiv och käänner mig som en sån där dryg människa som aaalltid ska vara positiv.. Men men, de skiter jag i för bäst man passar på så länge det varar.. Har faktiskt 2 prov på fredag som jag inte känner mig så jävla glad över. Men men, de 2 sista så nu jävlar !!!

En sak som suger angående studenten är att KRAMM INTE SKA HA NÅGRA STUDENTFESTER...Va fan handlar det om???! Ååå va jag hatar den här tråkiga staden.. Eller iaf att ta studenten här, vafan ska man göra nu då? :s Åååå va ledsen jag blir på ögat... :'( oj, vad hände? Helt plötsligt är jag inte positiv längre.. Ptja, så snabbt gåre innan de positiva är över.. Bäst att hänga med i svängarna när det gäller mig..

Men men, måste gå och göra mig lite kvällsfika nu så att jag får de gjort någon gång.. Blir ju bättrere...

Adjöö

Av Caroline Strindlund - 17 maj 2010 22:18

Min studentklänning vill inte komma. Har försökt 3 gånger nu att beställa men det funkar inte :/ Synd.. Men nu har jag beställt en annan från nelly som faktiskt var fin :) Den funkar nog. Beställde även dessa snygga leggings.. Wooho.. Smashing

Zip Leggings SEK 206, Purple - NELLY.COM

Imorn ska jag inviga mina nya converse :) Sitter och har på mig mina student skor nu för att dom ska gå ut sig för att dragkedjan är trög som ett helvete att få upp.. Kommer typ att få kliva upp  2 timmar innan för att va säker att dom går på..Gaah, nu är det nära :) Jag klarade det. Känner mig stolt som itne har gett upp skolan trots att man har varit så sjukt jävla less.. Ger mig själv en klapp på axeln.. Nu är det snart bara festligheter som återstår ;) Och förhoppningsvis brännbollsyran om 2 veckor :D Kommer bli awesomeee!!!

Aja nu ska jag käka kvällsfika sedan packa väskan och sussa :)

Ha det bra! /C

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards