carolain

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

May update

Av Caroline Strindlund - 12 maj 2011 06:21

Hej mitt namn är Caroline och jag blev nyss påmind om varför jag inte tycker om att blogga, bloggplatsen.se är fan imej segare än vad jag är.. Men men, vet inte om det går att flytta bloggen någon annanstans och få med sig alla inlägg.. hmm.. jajja.


Allt är iallafall som vanligt BRA och jag mår också BRA.


Förra helgen så jobbade jag ifrån fredag till lördagskväll, var ensam hemma med barnen eftersom att mina värdföräldrar drog till stinson beach och halfmoon bay för att fira mors dag med min värdpappas föräldrar.


I fredags så hade jag ensam kväll med min värdpojke vilket var görmysigt, han fick välja vart han ville äta och valde att gå och äta en varmkorv i en kiosk, hahahah!!! Men det var han som valde.. sen drog vi hem och såg på film sen hämtade vi twinsen som var på födelsedagskalas.

Upp tidigt på lördagmorgon för att åka till barnens skola för pojken skulle tävla i en friidrottstävling mot andra skolor. Hade vart kul om det faktiskt var varmt ute så man slapp frysa röven av sig..

Senare var det dags för pojken att dra på födelsedagskalas så efter jag dropat av han så åkte jag och flickorna och såg på bio och åt på subway(också deras val fast att dom fick välja vad som hellst..???)

Kvällen movienight, sedan kom mina hostparents hem runt 8:30=party.


Jag sminkade mig SNABT sedan tog jag barten(tåget) in till san francisco där jag stoppade en taxi som tog mig till ett hostel där jag träffade mina vänner. Sofie fyllde 21, stort fan!!

Vi satt på hostelet ett tag på förkrök sen ut på olika barer! awesome!!!

     

Hade en sjukt rolig helg!! Och nu är jag inne på en vecka som går lika snabt som dom andra. hualigen.


Kom nyss hem ifrån tvillingarnas födelsedagsmiddag, dom fyllde 7 år idag :) gud så glada dom var hela dagen!!

Imorn har jag även vart här i 10 månader.. Gosh, it's forever!!!


Godnatt och godmorgon sverige :D

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Strindlund - 14 januari 2016 03:54

03:38. jag är vaken. Tanken har slagit mig att jag måste börja skriva av mig igen. Men det slutar bara med att jag blir arg på datorn som jag knappt kan andas på längre innan den bestämmer sig för att checka ut. Varför är jag vaken? Svar: jag är ...

Av Caroline Strindlund - 8 september 2014 10:18


Gissa vad??? Det är fortfarande varmt och skönt här borta och var inte orolig, ja jag var i San Francisco under den stora jordbävningen men sov mig halvt igenom den OCH jag behöver inte oroa mig för något vulkanutbrott eftersom att jag befinner mig p...

Av Caroline Strindlund - 6 september 2014 03:03


Aloha peeps :) Ligger i sängen på hostellet med Jack Johnson i lurarna och bara ler, känner att jag har så mycket inspiration i kroppen! Tack säger jag till mig själv som satte mig på planet och flög hit till självaste Hawaii. Var tvungen att köpa m...

Av Caroline Strindlund - 28 juli 2014 23:55


Oj vad längesen jag skrev här!! Hoppas ni inte smält bort av värmen under tiden jag varit borta :) Under hela den senaste månaden har jag haft sån sjuk beslutsångest över vilka val jag vill göra. Jag är en person som tycker om att göra nya saker h...

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2014 22:43


Jag vet att det inte blir mycket bloggande nu för tiden, sorry!! Men som jag skrev i förra inlägget så är jag totalt slut efter ett par stressiga veckor, hoppas ni förstår! De senaste dagarna har jag haft svårt för att vara positiv, allting känns bar...

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards