carolain

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Caroline Strindlund - 22 mars 2013 13:24

Det här är ett stort steg för mig.. Det här är det första blogginlägget från min nya mobil. Jag har nämligen blivit en i iPhone familjen och det känns gött.
Tänkte passa på att skriva ett inlägg nu när jag bara ligger hemma i soffan med värken från helvetet. Har haft så ont i ryggen och skulderbladen bland annat så gick till naprapaten imorse.. Skönt direkt efter men nu efter ett tag gör det ont som satan! Men det är väl så det ska vara.. Det tråkiga är att jag inte kan vara med på fotbollsträningen ikväll då jag ska undvika att springa.. Men åååå... Men aa, det är väl lika bra så att man är dit for fight till söndagens DM matcher :)

Tröstade mig med pannkakor med uppvärmda hallon och blåbär blandat med kesella(vanilj). Mumssssss!!!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards