carolain

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Caroline Strindlund - 1 november 2010 19:06

Heeeej :)

Då var halloween över och jäklar vilken bra helg jag har haft, helt underbart. Som jag skrev förut, halloween är helt underbart  här, kan inte fatta att det är sant.

I fredags så jobbade jag till 5 bara och sedan kom josefine och hämtade upp mig också åkte vi till melinda och lite senare så kom Anna dit också. Vi gjorde oss i ordning och svidade om till våra halloween outfits. Haha askul. Sen var det fest i Berkeley vilket var aaaas kul!

I lördags blev det i-house ett bra tag med josefine och Maria, vi satt och snackade i ett par timmar.. Sedan tog vi en taxi till Orinda och hämtade saker hos mig och drog sedan till safeway och handlade en vårtpumpa. Sen åkte vi till frankie i Oakland där vi skulle skära ur pumpan, men det visade sig att den var alldeles för hård! hahaha! omöjligt att  ta sig igenom den.. Damn.. Men det var roligt iallafall, och gott med halloween cupcakes :) Mums! Sedan åkte vi till blockbuster och hyrde film och sen till Anna Jonasson och åt tacos  muuuuuuuuums!!! Det slutade med att jag var hemma i Orinda igen vid 3 på natten. haha!

Igår SÖNDAG, så blev det en heldag i Sani frani med Josefine och Adam, och det stället är ju alltid lika underbart :) I love it! Vi gick runt i fishermans warf osv.

På kvällen då jag kom hem så ringde josefine och sa: CARRO DU MÅSTE KOMMA TILL GLORIETTA!! Det är helt sjuuukt med folk!!!!

Det kunde jag inte banga. Så tog bilen till glorietta som ligger här i Orinda och jäklar!! barn och föräldrar i kosymer överallt. Det rörde sig överallt i mörkret och husen var helt galna. Folk går verkligen all in på halloween här, vissa hus var typ som spökhuset på gröna lund. As grymt!!

  Typ detta ställe på bilden. Josefine sa att det var ett hus som var helt crazy så vi gick dit och det var kö för att kunna komma in i huset och när vi väl kom in så fick vi lov att KRYPA!! Hahah, helt galet. Men det var inte så kul länge för det var för läskigt för mig haha! Det var kålsvart och AS TRÅNGT. En av mina största rädslor är trånga utrymmen och där fick man typ inte plats ens + MÖRKER, sen hade dom flera dead ends vilket var svinäckligt. Men vi kom ut levande ! ;) Riktigt rolig helg hade jag :)


Nu ska jag till lawrence hall of science med mina värdbarn + en kompis till dom :) Ska bli svinroligt!!

ADJÖSS!!

2 DAGAR KVAR TILLS HAWAII

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards