carolain

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Caroline Strindlund - 15 april 2013 16:24

Nedräkningen kan börja!
Prick 2 veckor kvar tills att åker och äventyrar mig i London. Tiden går så jäkla fort och det gör mig sååå nervös.. Det är bara 5 veckor jag ska vara borta, men det känns ändå likadant som när jag skulle till USA och vara borta i ett helt år. Det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra!!! Om det går åt helvete så finns det ju ändå en sommar att njuta av när jag kommer hem. Lika bra att man provar på drömmarna man har när man får chansen att förverkliga dom så att man inte står där om 10 år och funderar över varför man inte satte arslet på planet! Nä klarade jag att åka till USA i ett helt år kan jag fan imej klara av London i 5 veckor med, där känner jag ju ändå folk. Bara en massa görm hos Strindlund nu.. Har jag någonsin haft tråkigt när jag rest??? Näää, tänkte väll det.
 
Bild från Londonresan med Malin 2011, hä va grymt!!! Red hot chili peppers fick man se med, sen fick man även bli klassad som en riktig rocker efter att ha blivit nedknuffad från läktaren.. HA-HA AJ.. 


 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards