carolain

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Caroline Strindlund - 16 april 2013 21:27


Sitter och kollar på hockey tillsammans med sötsuget..  Slår över til 3an och vad får jag se? San Francisco överallt, DOH... Inget bra program (kärlek över atlanten) men bara att få se staden får mig att sakna stället sjukt mycket. Till sommaren är det 2 år sedan jag kom hem till Sverige efter au pair året, kan inte förstå hur tiden kan gå så snabbt.. Men det gör den. Det sista jag sa till barnen var att jag skulle komma tillbaka om 3 månader :/ Blev ju mycket av det.. Dom trollen saknar jag också så himla mycket!! Och dom blir äldre och äldre.. Önskar att man kunde få hela året ogjort och bara göra om allting igen!! Men det är bara att ta till vara på alla fina minnen och leva på dom medans man skapar nya :) Tiden här i Östersund har ju sin charm med och ju längre jag är hemma i Sverige ju mer hemmakär blir jag, får se hur inställningen är efter 5 veckor i London! Kommer nog inte bli så pjåkigt ;)

Det här klippet får mitt hjärta att klappa extra mycket. Fina stad <3

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards