carolain

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Caroline Strindlund - 18 februari 2014 21:41



 


Det är fint med bläck och sånt kan jag tycka. Förra veckan blev det en impulstatuering. Eller texten är bestämd sen hur längesen som helst(Ulf Lundell - Håll fast vid din dröm), men när jag ringde tatueraren så sa han: har du tid att komma nu på en gång? Jag blev tyst sen sa jag: ja, vi kör! Och så här vart det, inte är jag missnöjd iallafall. 4e gången gillt, men det var dock 4-5 år sedan jag gjorde sist så hade inte det starkaste minnet över hur det kändes, men efter någon sekund mindes jag precis. Kändes som att han höll på att tatuera mig i armhålan ett tag. Men det var bara att bita ihop!! :)


 

     

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards