carolain

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Caroline Strindlund - 20 februari 2014 21:46

Nu har jag kommit över gårdagens inlägg, eller nu, det var ju inte direkt något jag hakade upp mig. Vaknade imorse på strålande humör, YES!! Sen var det bara att snöra på sig prommisskorna och ge sig ut på storsjön, skönt det är att komma ut. Tackar och bockar för alla tips som jag fått idag, det är alltid kul med folk som bryr sig :)


 


Efter promenaden slängde jag i mig käk och vila på det sedan vidare till ett bodypump pass. Otränad som man är efter att ha vilat alldeles för mycket på senaste tid, lär ju få gå som en anka några dagar framöver men det kan det vara  värt :)


 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards