carolain

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Caroline Strindlund - 3 september 2010 07:46

Ja... jag har inga ord som kan beskriva hur fruktansvärt irriterad jag är denna kväll.. det finns verkligen inte... Grejen är den att jag har haft en jättejobbig dag med tjejerna, pga att dom inte är på det bästa humöret efter skolan.. En av tjejerna fick världens raseriutbrott i bilen.. Skitkul... Och det är inte ett utbrott som dom flesta barn får utan det är extrema utbrott denna flicka får... Efter det så var jag på jättedåligt humör + att jag var fruktansvärt trött pga att det är så fruktansvärt hett ute och jag har varit ute hela dagen. Skulle jobba till runt 8-8:30 pm ikväll, så jag skulle lägga barnen vilket gick bra och sen var det meningen att jag skulle åka och hälsa på anna också skulle maria komma dit med. MEN nu är läget så att jag fick jobba alldeles för länge idag så jag hade varken energi eller tid över till att göra någonting.. är så trött så att jag håller på att dö men nu kan jag inte sova, har försökt sedan kl 9, och nu kom familjen hem för ett tag sedan och dom har besök så jag hör dom prata hela tiden, jättejobbigt.


Nä, trötthet och dåligt humör går inte ihop...Godnatt önskar en trött carro som ligger i ett alldeles för varmt sovrum. Ska sätta upp en SAUNA skylt på dörren och ta in lite björkris... BLÄ!!!!

Imorgon ska jag göra slingor så ska försöka bli glad och se fram imot det nu!!! Hoppas att jag vaknar som en solstråle :) Men de kommer jag för JAG ÄR LEDIG!! PUSS

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards