carolain

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Caroline Strindlund - 23 september 2010 01:53

Precis som varje vecka så sitter jag här och är nästan lite förvånad över hur j*vla fort det går.. Det är redan onsdag, och snart är denna dag slut sen äre torsdag, sen fredag sen HELG :) Älskar att det går så snaaabbt!! Fast det skulle ju gärna få sakta ner lite på helgerna tycker jag.. Eller det tråkiga är ju att detta år bara kommer att rasa iväg :/ Men men, man kan ju alltid åka tillbaka ^^


Just nu så sitter jag och väntar på att pojkens mandarin lektion ska ta slut.. Förstår inte hur han kunde ge sig in på att läsa något så dylikt. Han hade läxa idag och skulle skriva siffror på kinesiska (mandarin låter så lame..) och det var ju inte lite avancerat, kan inte vara lätt att ge sig in i författarbranchen i Kina ;) Hahah!

Men men, ska plocka upp han snart och sedan skjutsa han direkt till taekwondo och sedan åker jag hem igen och skjutsar flickorna på fotbollsträning, och dit ska jag följa med är det tänkt och agera tränare... Deras fotbollstränare har frågat min värdmamma tre gånger nu om inte jag kan följa med och hjälpa till och träna lite! Dom är 4 pappor som håller i träningarna .. Men det behövs deffenitivt en kvinnlig röst ;) hahah!!!

Och föresten det är inte bara dom som har fotboll ! I måndags var jag på en try out i Berkeley för ett lag och dom vill att jag ska börja :D Så på lördag har jag min första match i det laget mot Oakland FC. Jag är nervös med tanke på att jag inte har varit så aktiv med fotboll på senaste tiden. Men det ska nog gå bra. Hoppas att min älskade rygg håller!


Men men, nu ska jag plocka upp Will sedan göra allt det jag nyss skrev! Tjaaaaoooo!!!!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards