carolain

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Caroline Strindlund - 12 september 2010 03:32

Äntligen helg :) Kan inte förstå att jag sitter och säger det runt 6-7 på en lördagskväll men plikten kallar.. Har  jobbar från 12-5:30 idag :) Men det var skönt med en sovmorgon!! Sedan så åkte jag med barnen till sleepy hollow och tittade på Willards fotbollsmatch som tyvär slutade med en förlust, men det gjorde ingenting!!

Efter det så åkte Will iväg på en playdate och jag tog tjejerna till en godisaffär i Lafayette som heter powells, as mysig affär. Sedan så sänder dom Kalle och chokladfabriken samtidigt. jättemysigt! och MYCKET saker.. ojoj, både leksaker och MASSA godis och även glass.. Men när jag gick runt där så blev jag inte ens sugen på någonting för jag gillar verkligen inte amerikanskt godis, inte gott.. Sötslisk.. Det enda som är gott är kakor osv.. sen Giardelli choklad såklart!!! :) OCH på tal om Giardelli så är det en giardellifestival i fishermans warf idag och imorn så imorgon så ska vi dit :D hahah!! Wonderful!! Har hört att dom delar ut aaasmkt choklad.. ojoj, kan inte sluta bra..

Iallafall, nu har jag nyss gett barnen lite föda och för ett tag sedan kom det en annan tjej som ska byta av mig. Jag  ska på bio med anna i Berkeley :) kul !!

Imorn san fran som sagt :) Det ryktas om att åka på golden gate bron :) ojoj! har ju inte gjort det än... men men!

Hoppas allt är bra där hemma i kylan, här är det HETT!!! Bara så att ni vet..

Puss och kram! (PS: 2 MÅNADER IMORGON I USA)

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards