carolain

Alla inlägg den 16 december 2013

<3

Av Caroline Strindlund - 16 december 2013 21:44

Jag kan inte fatta det. Det finns så mycket jag vill säga men hittar inga ord. Jag har pratat om hur svårt det är att vara stark på egen hand, men tillsammans kan vi vara starkare än allt genom att prata, lyssna, skratta, gråta- att finnas där och tillåta varandra att känna. Jag kan inte sluta tänka på dig min vän och vad du står inför. Jag kommer alltid finnas här för dig, jag har inte dom rätta svaren och jag kan inte göra så att han kommer tillbaka men jag kan erbjuda dig mitt stöd.. En vän, du ska inte behöva vara ensam. Frågan varför fortsätter komma tillbaka om och om igen fast att jag försöker ducka från den, hittar inga svar. Blir bara frustrerad. Kom bara ihåg, att du förtjänar att en dag få må bra igen, det känns overkligt, jag vet. Tills dess så lovar jag att göra allt för att finnas där för dig.. För att ingen förtjänar att gå igenom någonting sånt här ensam <3

 

Our memories will linger on long after the footprints in the sand are gone


 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards