carolain

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Caroline Strindlund - 2 april 2014 23:29

Varför är det såhär? Att min hjärna i stort sätt står på stand by mellan 11-19 varje dag och så fort klockan närmar sig sentimmarna så börjar hjärnan gå i 190 och allt ska göras på en gång. Här har ni en riktig nattuggla, även om jag är jättetrött så vill jag gärna avsluta allt jag håller på med. Det var väl lite därför jag satte mig för att skriva ett blogginlägg istället för att gå och lägga mig för att jag kände att det behövdes, bra intiativ Carro, Jättebra.... hehe!  Nu när jag väl sitter här vet jag inte riktigt om jag kan påstå att beslutet att skriva var så himla genomtänkt eftersom att jag nu fyller ut raderna med tomsnack. Jag har mycket tankar i huvudet nu och skulle kunna skriva ett jättelångt inlägg just nu känner jag men jag måste hejda mig och kasta mig i sängen istället. Det har ju blivit en del läsare här nu vilket jag tycker är jättekul (ser ni de andra inläggen lär ni märka det), men finns det någonting som fattas? Mina tankar är ju absolut mina tankar men det kanske finns något speciellt ämne som ni vill att jag ska ta upp som jag helt enkelt inte har tänkt på eller någonting som jag inte tänkt på att ta upp. Har ni någonting som gör er nyfiken, någonting ni vill att jag ska berätta mer om så hör av er. Som sagt så är jag öppen för förslag även om mina inlägg som sagt inte kan präglas efter någon annan än mig själv. Om det är någon av er som är intresserade över mitt au pair liv så finns det en flik här till vänster som heter USA 2010-2011 där jag har samlat alla mina inlägg sedan jag var au pair i San Francisco. Ha det bra tills vidare!!

   Bild från mitt au pair år i San Francisco 2010-2011.


 

Av Caroline Strindlund - 2 april 2014 09:52

Jag vaknade tidigt men ligger i sängen fortfarande. Jag tänker och bara ler :) Blir så glad när människor hör av sig till mig och peppar och uppmuntrar det jag gör. Fast det här kanske jag har sagt några gånger? Men det struntar jag i, jag måste få skriva. Nu ska jag börja klura på lite projekt som börjat komma till mig nu när jag ligger här och funderar. Vi får väl se om det blir nått mer av det!

Ha en trääääävlig dag!!! :)

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards